Aplicatia Mirro Zitec

Mirro, o aplicație care ajută companiile să crească performanța echipelor

22.05.2019

Zitec a lansat Mirro, o aplicație care ajută companiile să crească performanța echipelor. Lansarea a avut loc în cadrul Bucharest Tech Week 2019. Aplicația pune accent pe performanța individuală și de echipă, urmărește eficiența colaborării și acoperă într-un mod cât mai prietenos aspectele zilnice ale relației dintre persoană și organizație.

Zitec este lider pe piața de IT din țara noastră, specializat în dezvoltarea de soluții, servicii și produse tehnologice personalizate.

Aplicația Mirro Zitec. Când a început dezvoltarea aplicației?

Dezvoltarea Mirro (mirro.io), cel de-al doilea produs propriu din portofoliul Zitec, după aplicația de registratură electronică Regista.ro, a început în anul 2018, ca rezultat al lecțiilor învățate din experiența de 16 ani ca angajator în industria IT. Vorbim de o industrie foarte competitivă din punct de vedere al resurselor umane.

Zitec și-a construit o misiune pe termen lung din a încuraja exprimarea liberă și creativitatea în cadrul companiei, cu toate instrumentele disponibile.

Brandul său puternic de angajator a plasat Zitec în anul 2018 în Top 3 “Cei mai apreciați angajatori din România”, realizat de undelucram.ro, dar și în „Topul companiilor IT pentru care să lucrezi”, publicat de Revista BIZ.

Încă de la început, Zitec a experimentat și îmbunătățit în mod continuu procesele legate de oameni și echipe.

Aplicația Mirro Zitec. Cui se adresează aplicația?

Mirro se adresează organizațiilor pentru care dezvoltarea oamenilor este prioritară. Performanța fiecărui membru al echipei este privită în ansamblu, oferind o perspectivă nouă asupra evoluției în carieră, asupra impactului individual în cadrul organizației și a rezultatelor de business.

Aceasta poate acoperi tot parcursul unui angajat încă din momentul în care se alătură organizației. Cu toate că accentul este pus pe eficiența echipelor și performanța individuală, având la bază feedback-ul continuu, Mirro acoperă și alte funcționalități din zona resurselor umane, precum gestiunea contractelor de muncă și a documentelor aferente, istoricul angajatului, adeverințe, situația concediilor etc.

De asemenea, Mirro se integrează cu ușurința cu soluții de tip Applicant Tracking System sau soluții de Payroll.

Aplicația Mirro Zitec. O interfață prietenoasă

Mirro are o interfață prietenoasă, fiind o soluție Software as a Service (SaaS). Aceasta nu necesită instalare și este accesibilă direct din browser. Costul este de tip preț lunar per utilizator, fără costuri inițiale de implementare sau costuri de încetare a folosirii aplicației. Timpii de implementare sunt eliminați, aplicația are o interfață intuitivă, iar utilizarea ei nu necesită o instruire prealabilă sau ajutor în configurare.

Din punct de vedere tehnic, soluția SaaS utilizează tehnologia cloud-computing Microsoft Azure. Astfel, asigură un nivel de securitate ridicat și o protecție avansată a datelor.

Înainte de lansare, aplicația a fost testată timp de șase luni în cadrul mai multor companii. De asemenea, s-au folosit diferite scenarii de business.

Aplicația Mirro Zitec. Ce spune conducerea companiei?

“Cu toate că suntem la început de drum cu Mirro, am discutat și modelat funcționalitățile împreună cu peste 20 companii de diferite dimensiuni și din industrii variate, companii ce ne-au fost alături în calitate de early-adopters. Astfel am câștigat încrederea unor companii care ne-au devenit deja clienți, iar la momentul lansării putem spune că deja creștem performanța pentru echipe din zona de tehnologie (Clever Tech, Play Solutions și Symbolic), consultanță în resurse umane (HRS Romania și Career Advisor), creative & media (High Contrast și Bright Agency), servicii tehnice (Depanero), online entertainment (Fortuna Entertainment Group) și altele”, a declarat Alexandru Lăpușan, CEO și Co-Fondator Zitec.

Mirro poate fi testat în cadrul Bucharest Tech Week 2019, în zona expozițională a evenimentului de la Radisson Blu Hotel.

Astăzi, pe 22 mai, în cadul HR Masters Summit, Alexandru Lăpușan va vorbi despre ce a învățat în rolul de antreprenor și angajator. Acesta va discuta și despre impactul digitalizării și inovației în afaceri.

Citește și Mezelurile Cris-Tim au primit certificarea internațională “fără gluten”

 

 

 

 

Citiți și despre:

  • Evenimentul România Durabilă – AgriBusiness are loc pe 7 noiembrieEvenimentul România Durabilă – AgriBusiness are loc pe 7 noiembrie Marţi 7 noiembrie, începând cu ora 8.30, are loc evenimentul România Durabilă - AgriBusiness "Contribuţia agriculturii la viitorul model economic românesc", în cadrul Academiei de Studii Economice - Aula […]
  • Zitec, compania cu cei mai mulți programatori certificați PHP din RomâniaZitec, compania cu cei mai mulți programatori certificați PHP din România Zitec a devenit prima companie românească de IT cu cei mai mulți specialiști care au obținut certificarea Zend PHP Engineer și se situează pe locul al treilea la nivel european în rândul companiilor de IT ai […]
  • Afaceri în creştere pentru Zitec, în 2014Afaceri în creştere pentru Zitec, în 2014 Zitec, producătorul român de aplicaţii online, a încheiat anul 2014 cu afaceri de peste 3,3 milioane de euro, în creștere cu 50% față de anul anterior. Acesta este al patrulea an consecutiv în care companie […]
  • Zitec a preluat două agenții de digitalZitec a preluat două agenții de digital Zitec a anunțat că a preluat echipele și portofoliile agențiilor Bright și Symboli. Este vorba de două companii de web-design, e-commerce, dezvoltare software și marketing digital. Acestea au înregistrat în […]
  • Zitec se mută într-un sediu nouZitec se mută într-un sediu nou Compania de IT Zitec, specializată în dezvoltarea de soluții, servicii și produse tehnologice personalizate, împlinește în luna iunie a anului curent 15 ani de activitate și inaugurează noul sediu al […]