Arabesque deschide un nou magazin sub brandul MatHaus

09.05.2018

Arabesque pregătește, pentru data de 10 mai, lansarea unui nou magazin în București și o campanie de rebranding pentru magazinele reţelei. Investiția vizează inaugurarea magazinului din Calea Vitan 112-114 și modernizarea unităților din Galați, Constanța, Craiova, Pitești și Oradea, toate sub brandul MatHaus – divizia de retail Arabesque.

Potrivit companiei, sectorul construcțiilor rezidențiale din ţara noastră s-a dezvoltat semnificativ în ultimii ani, iar investiția în rețeaua MatHaus vine să ofere suportul logistic necesar.

“Suntem specialistii segmentului de materiale pentru constructii, finisaje și renovări și putem transfera experiența noastră din industrie către clienții persoane fizice care vizează un astfel de proiect ” a declarat Cezar Rapotan, fondator și acționar principal Arabesque.

Conform unui studiu comandat de Arabesque, piața construcțiilor a avut o evoluție pozitivă în anul 2017, iar cifrele din primul trimestru 2018 arată un trend încurajator.

În contextul creșterii economice , cererea de spații de birouri, locuințe și construcții industriale a avansat semnificativ, astfel că afacerile din acest sector s-ar putea apropia în acest an de borna de 30 de miliarde de lei, cu 3 miliarde de lei peste nivelul din anul 2016.

 

 

 

 

 

Citiți și despre: