Arctic lansează un card de servicii post-vânzare

12.11.2014

Arctic lansează cardul de servicii post-vânzare „Dolce Vita”, un pachet nou de pe piața de electrocasnice din România. Cardul oferă servicii de garanție, instalare, mentenanță și intervenții.  Acesta este disponibil atât pentru un produs nou achiziționat, cât și pentru un produs Arctic deja cumpărat, care se află în perioada de garanție.

Până la 31 decembrie, Arctic desfășoară și o campanie promoțională prin care, la fiecare produs Arctic de top achiziționat din magazinele partenere, consumatorul primește gratuit cardul Dolce Vita.

„De acum, consumatorii Arctic nu vor mai achiziționa doar un produs electrocasnic, ci un pachet complet de extra beneficii care le oferă suport și încredere în serviciile de care se vor bucura pe termen lung”, au afirmat reprezentanţii companiei, într-un comunicat de presă.

Service-ul Arctic este singura rețea națională de service-uri proprii aparținând unui brand de electrocasnice, care oferă pe lângă beneficiile standard și servicii profesioniste asigurate de experți.

Citiți și despre:

  • Arctic are un nou director generalArctic are un nou director general Începând cu luna octombrie, Arctic, liderul pieței locale de electrocasnice, are un nou director general, Hasan Ali Yardimci fiind numit în această funcţie. Acesta a preluat conducerea de la Monica Iavorschi, […]
  • Liebherr a lansat campania „6 ani fără griji”   Liebherr a lansat campania „6 ani fără griji”   Liebherr, unul dintre cei mai importanţi producători mondiali de aparatură frigorifică, a lansat o campanie prin care extinde cu 2 ani garanția tuturor aparatelor de uz casnic -  „6 ani fără griji”. Prin […]
  • Idei de mesaje de Sărbători pentru mediul de afaceriIdei de mesaje de Sărbători pentru mediul de afaceri Idei de mesaje de Sărbători pentru mediul de afaceri. În perioada Sărbătorilor de Iarnă nu trebuie să vă neglijaţi nici partenerii de business şi nici angajaţii. Trebuie să le transmiteţi şi acestora, aşa cum […]
  • Euronet: 3 noi țări în portofoliul de rețele independente ATM DeploymentEuronet: 3 noi țări în portofoliul de rețele independente ATM Deployment Euronet Worldwide a adăugat trei noi țări în portofoliul său de rețele independente ATM Deployment (IAD). Astfel, noile bancomate din Malaysia, Cipru și Portugalia extind poziția companiei ca Operator de […]
  • Farmec: Afaceri de 34 milioane de euro, în 2014Farmec: Afaceri de 34 milioane de euro, în 2014 Producătorul român de cosmetice Farmec a încheiat 2014 cu o cifră de afaceri de 152 de milioane de lei (34 milioane de euro), în creștere cu peste 10 % față de nivelul raportat în 2013, când a înregistrat […]