Furnizorul de servicii de tip contact-center Arvato își continuă extinderea operațiunilor din ţara noastră, prin inaugurarea unui nou centru de suport în Cluj-Napoca. Activitatea companiei va începe pe data de 27 iunie, în cadrul Liberty Technology Park Cluj, iar azi au loc primele traininguri pentru angajați.
„Suntem încântați să intrăm pe piața din Cluj-Napoca, fiind un oraș cosmopolit și în plină expansiune. arvato România operează de peste cinci ani în Transilvania, în centrele din Brașov și Sibiu, iar Clujul reprezenta următorul pas firesc. Până la sfârșitul anului dorim să recrutăm aici peste 200 de angajați”, a declarat Matthias Müller, Director Customer Service Estonia & Romania.
Printre joburile pe care compania le oferă în centrul de la Cluj-Napoca se numără team manager, trainer, customer service representative sau administrator de sisteme IT.
Principala condiție pentru angajare este cunoașterea uneia din următoarele limbi străine: daneză, finlandeză, norvegiană, suedeză, olandeză și engleză la nivelul C1, conform Pașaportului Lingvistic European.
„Ne concentrăm atenţia către candidaţii cu dorință de muncă, vârsta nefiind un criteriu. Ei pot avea sau nu experienţă în domeniu, deoarece arvato investește în pregătirea şi formarea lor, prin sesiuni complexe de training. Încurajăm munca în echipă și le încredințăm angajaților sarcini în funcție de nevoile lor individuale, pentru a-și putea realiza atât obiectivele profesionale, cât și cele personale”, a declarat Oana Centea, HR Manager arvato România.
Arvato România și-a început activitatea în anul 2010, iar anul trecut a obținut o cifră de afaceri de aproximativ 20 de milioane de euro. Cei peste 1.000 de angajați din cele două centre din Brașov și Sibiu oferă consultanță în 13 limbi străine. arvato oferă servicii integrate pentru clienți business din întreaga lume: marketing digital, servicii financiare, gestionarea relațiilor cu clienții, servicii IT, vânzari și altele.