Point Public Affairs și GMP PR, parte din GMP GROUP, au anunțat că își extind portofoliul de clienți cu un nou parteneriat încheiat cu Asociația Marilor Rețele Comerciale din România (AMRCR). Este vorba de instituția care reprezintă cele mai mari 18 companii de retail alimentar și nonalimentar din România, care reunește nume precum:
- Auchan
- Artima
- Brico-Depot
- Carrefour
- Columbus
- Cora
- Decathlon
- Dedeman
- Hornbach
- IKEA
- Kaufland
- Lidl
- Mega Image
- Metro Cash & Carry
- Mobexpert
- Penny Market
- Profi
- Selgros
Asociația Marilor Rețele Comerciale din România. Servicii integrate de comunicare
Agențiile vor oferi pentru asociație servicii integrate de comunicare, ce includ relații publice, consultanță strategică, media relations, comunicare de criză și issues management, stakeholders’ engagement, lobby și public affairs.
Parteneriatul vine în contextul experienței solide a celor două agenții în zona de retail & FMCG, care completează expertiza în serviciile de comunicare integrată, relații publice și public affairs.
Asociația Marilor Rețele Comerciale din România. Viziunea strategică
„Point Public Affairs și GMP PR au fost selectate în urma unui pitch care s-a desfășurat pe parcursul lunii iunie și care a punctat criterii precum viziunea strategică, orientarea către eficiență în rezultate, creativitatea și experiența în industria de retail. Le urăm bun venit alături de noi și sperăm la cât mai multe proiecte de succes!”, declară George Bădescu, Director Executiv al Asociației Marilor Rețele Comerciale din România.
Despre Asociația Marilor Rețele Comerciale din România
Asociația Marilor Rețele Comerciale din România (AMRCR) a fost înființată în anul 2003. Acest lucru s-a realizat la inițiativa unui grup de manageri de firme de comerț românești și internaționale și este o asociație profesională care reprezintă interesele industriei de retail din țara noastră.
La nivel european, AMRCR este membră EuroCommerce. În decembrie 2017, asociația a devenit membră în comitetul director al acestei organizații ce grupează federații naționale și companii din domeniul retail și comerțului internațional din 31 de țări.
AMRCR susține faptul că dincolo de spiritul competitiv care caracterizează sectorul comerțului românesc, este necesar un spațiu transparent și deschis de dialog care să permită identificarea, dezbaterea și soluționarea problemelor de interes comun. AMRCR promovează interesele membrilor, iar scopul Asociației este acela de a promova inițiative care să stimuleze concurența loială între toți comercianții din România.
Din martie 2019, AMRCR este prezidat de un Consiliu Director, format din cinci membri: Alina Vlădoianu Teau (Mega Image), Aura Rădulescu (Cora România), Olguța Bendeac (Decathlon), Valer Hancaș (Kaufland România) și Tiberiu Dănețiu (Auchan Retail România).
Citește și Starbucks și World Vision au modernizat o școală din județul Ialomița