Asociatia de Turnaround Management

Asociația ROFMA se extinde

26.02.2019

Asociația ROFMA se extinde. Astfel, Asociația cuprinde acum și domeniul Workplace Management. Începând cu luna februarie, ROFMA, ca asociație reprezentativă a sectorului de facility management (FM) din țara noastră a decis să cuprindă domeniul workplace management atât în obiectivele și proiectele sale, cât și în numele său oficial: Asociația Română de Workplace și Facility Management.

Asociația ROFMA se extinde. Workplace management-ul, un domeniu relevant

La ora actuală, există oportunitatea de a considera managementul mediului de lucru (workplace management) o soluție care are drept scop să redefinească facility managementul, transformându-l într-un domeniu mult mai relevant pentru conducerile companiile și pentru mediul de afaceri.

”Există o legătură tot mai evidentă între nevoile beneficiarilor din mediul construit, productivitatea angajaților și facility management. Tradițional – și oarecum limitat –, domeniul FM este perceput ca reprezentând ansamblul serviciilor de administrare, operare și mentenanță a clădirilor (curățenie, recepție, securitate și control acces, mentenanță tehnică a echipamentelor din clădiri etc). Dar FM-ul joacă un rol cheie și în modul în care oamenii interacționează cu spațiile dintr-o clădire și cu elementele de cultură a organizației/organizațiilor din clădirea respectivă. Indiferent dacă acei oameni sunt angajați, clienți sau vizitatori ocazionali ai respectivului spațiu”, au anunțat reprezentanții ROFMA.

Asociația ROFMA se extinde. Transformări

Prin urmare, facility managementul se transformă. Mai mult decât să deservească doar un set de active ale mediului construit, oferă și un management al mediului de lucru (workplace management) din cadrul organizațiilor.

De ce Workplace Management și Facility Management împreună în ROFMA?

• Oportunitatea de a crește profilul FM prin demonstrarea impactului său asupra obiectivelor strategice ale organizațiilor
• Șansa de a crea și oferi noi servicii de FM adaptate cerințelor mediului de lucru
• Modalitatea de a contura mai puternic identitatea și statutul ocupațiilor din FM și de a atrage noi talente
• Posibilitatea ca facility managementul să capete rolul de unificator și coordonator al conceptelor, resurselor și activităților ce vizează mediul de lucru
• Trecerea de la o abordare limitată, preponderent tehnică, de furnizare a unor servicii specializate, către o abordare strategică

”Includerea Workplace Management alături de Facility Management ne ajută să repoziționăm domeniul și să determinăm o mai bună înțelegere a valorii pe care specialiștii în facility management și workplace management o aduc organizațiilor. Workplace Management și Facility Management împreună în ROFMA!”, conform Asociației.

Mai multe informații puteți găsi pe pe www.rofma.ro

Citește și UniCredit Bank, premiată de Euromoney Private Banking and Wealth Management

 

 

 

Citiți și despre:

O părere la “Asociația ROFMA se extinde

  1. Pingback: KFC Romania - reducerea risipei alimentare | Jurnalul de Afaceri

Comentariile nu sunt permise.