Auchan Retail România sărbătorește împlinirea, în luna noiembrie 2017, a 11 ani de la deschiderea primului hipermarket din România. Momentul este marcat prin lansarea celei de-a doua ediții a campaniei de responsabilitate socială – Mobilizatron.
În acest an, Campania Mobilizatron va fi dedicată responsabilității față de mediu și va fi lansată pe data de 4 octombrie.
„Auchan și-a dorit, întotdeauna, să fie mai mult decât o prezență comercială în România. La nivelul unui an, magazinele noastre derulează peste 500 de acțiuni de responsabilitate socială, iar Mobilizatron ocupă un loc special în această suită de inițiative”, a afirmat Alex Păun, Responsabil CSR Auchan Retail România
Având mesajul “Ajutăm România să respire – O aniversare cât o plantare”, campania își propune să aducă împreună parteneri, angajați Auchan, autorități, ONG-uri de mediu din toată țara și clienți, pentru un obiectiv comun: readucerea la viață a pădurilor românești.
Prima parte a campaniei se va desfășura în perioada 4 – 24 octombrie. În această etapă, în toate hipermarketurile Auchan, pe rafturile dedicate campaniei, se va găsi un produs special – kit-ul Mobilizatron. Acesta va cuprinde un copăcel realizat 100% din hârtie reciclată iar achiziționarea lui va permite clienților, partenerilor și angajaților Auchan să contribuie, fără costuri mari de timp și bani, la îmbunătățirea calității mediului.
Fondurile strânse din vânzarea kit-urilor Mobilizatron vor finanța achiziția stocului de puieți pentru plantare. Pentru fiecare copăcel achiziționat, Auchan va planta doi copaci reali. Cea de-a doua parte a campaniei va fi cea de plantare și se va desfășura, în luna noiembrie, în toată țara. Plantarea va fi organizată de Auchan în colaborare cu ONG-urile de mediu din toată țara, autorități locale, dar și voluntari.
Toți cei care au cumpărat copăcei sunt bineveniți să participe la plantare, iar Auchan va asigura transportul către parcele.
În completarea Mobilizatron, Auchan Retail România își invită clienții să sărbătorească împreună 11 ani de prezență în România, printr-o amplă acțiune comercială cu sute de prețuri aniversare în toate hipermarketurile.