Auchan țintește spre creșterea numărului de clienți

23.09.2013

Grupul francez de retail și supermarketuri Auchan are în plan până la finalul acestui an creșterea numărului de clienți cu circa 30 de procente. Conform lui Patrick Espasa principalul obiectiv al grupului de afaceri este în acest moment expansiunea pe categoria clientelă la nivelul magazinelor Real, proaspăt achiziționate.

”După finalizarea tranzacţiei ne-am stabilit trei obiective: să dăm şanse fiecărui angajat Real, apoi să creştem numărul de clienţi din fiecare magazin Real cu 30% până în 2015 şi să finalizăm convergenţa într-un termen de 12 luni“, a declarat Espasa pentru Ziarul Financiar.

Sarcina pe care Espasa o are de îndeplinit poate fi una dintre cele mai dificile mișcări în lumea retail-ului din România. Mai exact, Patrick Espasa trebuie să integreze o companie care are circa 500 de angajați și o rețea de 20 de magazinle la nivel național. Termenul de implementare al unui nou plan de management este de 12 luni, totul trebuind să fie îmbunătățit.

În aproximativ un an Auchan își va monta și sigla pe noile magazine cumpărate de la grupul german Real. Auchan a achiziționat de la Real la mijlocul acestui an hipermarketuri din București, obiectivul pentru noile magazine fiind atingerea cifrei de vânzări de 1,5 miliarde de euro, notează Ziarul Financiar.

Sursă: Ziarul Financiar

Citiți și despre: