Slide

Logistica

Auto Brand, furnizor de piese de cel mai înalt standard de calitate

01.05.2016

Compania lucrează permanent la lărgirea gamei de produse. Auto Brand este una dintre cele mai importante companii de distribuție de piese de camion și semiremorci din România. Asta datorităflexibilității, înțelegerii și calității înalte a produselor și serviciilor oferite, dar și datorită experienței de peste 10 ani pe piață.

„Am reușit acest lucru fiind mereu alături de partenerii noștri, dând dovadă de flexibilitate și înțelegere. Calitatea înaltă a produselor și serviciilor oferite este un alt atu al nostru”, declară Ștefan Șerbănescu, directorul tehnic al Auto Brand SRL.

Debutând ca un departament de achiziții piese de schimb în interiorul companiei soră, Interactiv Service, acest departament a fost externalizat în anul 2004, compania Auto Brand apărând astfel pe piața românească.

Interactiv Service a fost înființată în 1998 pentru deservirea exclusivă a flotei Shell din România, compusă din capete tractoare Mercedes-Benz si cisterne Schwarzmuller. Însă, datorită serviciilor de calitate oferite, compania a atras tot mai mulți clienți, conducând la extinderea gamei de reparații la mai mulți producători de camion și semiremorci.

În consecință, necesitatea service-ului de a achiziționa piese de schimb la costuri competitive a condus la înființarea Auto Brand.

Calitate pentru o gamă variată de produse

Încă de la apariție, compania a fost partener și unic importator de axe și produse BPW în România, lucrând totodată la lărgirea gamei de produse, îmbunătățirea timpilor de livrare ale acestora și la susținerea partenerilor prin servicii cu valoare adăugată.

Portofoliul de produse al companiei este foarte variat, cuprinzând o gamă completă de produse și servicii pentru orice tip de remorcă și semiremorcă și o mare parte din gama de piese de camion.

Piesele de schimb și accesoriile distribuite de Auto Brand sunt dedicate atât vehiculelor cu motor (camioane – multimarcă, cu sarcina maximă autorizată peste 7,5 tone), cât și remorcilor și semiremorcilor.

Astfel, în portofoliu se regăsesc atât mărci premium sau produse OE, cum ar fi: BPW, ADR, Gigant, Wabco, Luk, Fag, Haldex, Jurid, Federal Mogul, Hengst, Aspoeck,  Jost, Rockinger,  Koegel, Schmitz sau Krone, având o calitate excelentă la un preț corespunzător, cât și produse poziționate în zona  medie și medie-superioară a scalei calitate-preț.

„Calitatea mărfurilor distribuite este o preocupare constantă și ne străduim să lucrăm doar cu furnizori-parteneri care respectă acest lucru și ne acordă sprijin complet în îndeplinirea acestui deziderat”, susține directorul tehnic al companiei.

Însă și echipa este un factor decisiv în obținerea unor produse de calitate și astfel a unei afaceri de succes. De aceea, oamenii sunt considerați cele mai importante piese în angrenajul companiei, cu atât mai mult cu cât se consideră că „geniul colectiv întrece inteligența individuală”. Realizarea unei echipe omogene si a unei atmosfere de lucru destinsă este una din cheile succesului firmei noastre.

Pe lângă calitate, misiunea companiei este aceea de a crește siguranța în transporturile rutiere, prin promovarea produselor durabile și de calitate înaltă, de a crea și a livra mai multă valoare decât promite și de a participa cât mai mult la succesul clienților săi.

Piese se regăsesc în depozitul fiecărei filiale a companiei,  acestea fiind destinate clienților din zona respectivă. De aceea, dorind să fie cât mai aproape de clienți, acoperind cât mai bine zonele importante pentru segmentul căruia se adresează, compania deține în acest moment filiale în următoarele localități: Constanța, Pitești, Craiova, Sibiu, Timișoara, Oradea, Cluj, Brașov, Suceava, sediul firmei fiind în Bragadiru, Ilfov.

Dezvoltarea portofoliului de produse – principalul obiectiv 

Compania a făcut investiții pe mai multe planuri, pornind de la partea de software ERP și hardware mai performant, până la mărirea capacității de stocare a produselor.

Iar începând cu acest an, compania a legat parteneriat direct cu Hengst Germania, permițând o eficientizare atât în termeni de marjă, cât și la nivel de serviciu și disponibilitate către client. „În zona de iluminare am introdus noi produse de la Ermax/Vignal/Aspoeck, oferind clienților avantaje competitive semnificative prin raportul calitate-preț excelent”, adaugă Ștefan Șerbănescu.

În plus, tot din 2016 compania a început și importul de produse din grupul Federal Mogul, din care fac parte Jurid, Beral, Moog, Champion, produse de calitate înaltă, lucru recunoscut la nivel global. Pe lângă acestea, la portofoliu au fost adăugate și accesorii pentru remorci, cum ar fi rezervoare de apă și săpun, cale roți, urmând ca pe viitor să adauge și amortizoare AL-KO pentru clienții care caută calitate ridicată la un preț rezonabil.

Ca planuri de viitor, societatea dorește să construiască un nou sediu, dar și reînnoirea parcului auto cu vehicule noi, folosind leasing operational; diversificarea portofoliului de produse, în special pe partea de camioane va continua.

În această zonă de business e dificil să ai planuri pe termen lung, întrucât este o piață dinamică, de la an la an apărând lucruri noi, neprevăzute

Profitul obținut de companie a determinat conducerea Auto Brand să își dorească consolidarea poziției pe piață. Și, datorită cifrei de afaceri obținută de societate în anul 2015, de 36 de milioane de lei, pentru anul 2016 se preconizează o creștere de 25-30% a acestei cifre. Însă pe termen scurt, compania dorește să atingă pragul de 50 de milioane de lei și pe termen mediu, cel de 100 de milioane de lei.