Preluarea Avon Natura & Co

Avon implementează plata online

11.12.2013

Avon România şi PayU România au realizat un parteneriat pentru implementarea soluţiei de plăţi online pe platforma de eCommerce avon.ro. Astfel, după lansarea platformei de comerţ electronic www.avon.ro din septembrie anul curent, compania continuă strategia de susţinere şi dezvoltare a celor peste 130.000 de reprezentanţi ai companiei prin implementarea soluţiei de plăţi online PayU.

Începând cu luna noiembrie, distribuitorii de produse Avon pot achita online contravaloarea produselor uşor.

,,Preocuparea noastră constantă este de a oferi cele mai bune servicii reprezentanţilor Avon. De aceea, am lansat soluţia de plăţi online, prin care venim în sprijinul acestora, propunând un sistem simplu de folosit şi eficient în ceea ce priveşte gestionarea rapidă a comenzilor”, a declarat Bogdan Muraru, Director Naţional de Vânzări Avon România.

Conform primelor analize, plata online se bucură de o rată de adopţie rapidă, cu o creştere săptămânală de peste 20%, în primele trei săptămâni fiind plătite online peste 1.000 de comenzi plasate de către distribuitorii companiei.

Proiectul a fost lansat, conform reprezentanţilor celor două companii, în preajma sărbătorilor de iarnă pentru a ajuta distribuitorii să salveze timp şi să gestioneze mai uşor cererea tot mai mare de cadouri de Crăciun.

,,În industria în care activează, Avon a setat un nou standard şi oferă un exemplu despre cum o corporaţie cu un model de business specific poate integra tehnologia pentru a creşte nivelul de satisfacţie a clienţilor şi a genera mai mult business. În 2014 vom mai lansa astfel de proiecte care vor genera, împreuna, o nouă creştere spectaculoasă pentru comerţul electronic românesc”, a spus Rareş Florea, Online Sales Manager PayU România.

Retailul online înregistrează o evoluţie dinamică, manifestând creşteri pe aproape toate segmentele, potrivit datelelor PayU România.

În perioada ianuarie-noiembrie 2013, volumele tranzacţionate online de către magazinele online a avut o creştere substanţială, de 120%, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

Citiți și despre:

  • Idei de mesaje de Sărbători pentru mediul de afaceriIdei de mesaje de Sărbători pentru mediul de afaceri Idei de mesaje de Sărbători pentru mediul de afaceri. În perioada Sărbătorilor de Iarnă nu trebuie să vă neglijaţi nici partenerii de business şi nici angajaţii. Trebuie să le transmiteţi şi acestora, aşa cum […]
  • Avon a fost preluată de Natura & CoAvon a fost preluată de Natura & Co Natura & Co anunță fuziunea cu Avon Products. Preluarea s-a efectuat prin tranzacţionarea întregului volum de acțiuni. Se crează astfel cea de-a patra cea mai mare companie de cosmetice din […]
  • 2Parale a depăşit 1 milion de vânzări online2Parale a depăşit 1 milion de vânzări online Reţeaua de marketing afiliat 2Parale a atins primul milion de vânzări generate pentru magazinele online partenere. Vânzările realizate de companie, începând cu anul 2009 până în prezent, valorează peste 190 […]
  • Carrefour online permite plata ramburs, prin cashCarrefour online permite plata ramburs, prin cash Odată ce magazinele online încep să aibă din ce în ce mai mult succes în România, companiile oferă clienților mai multe posibilități pentru plata produselor. Carrefour-Online.ro oferă de acum posibilitatea […]
  • Cele mai puternice femei de afaceri vin la evenimentul “The Woman“Cele mai puternice femei de afaceri vin la evenimentul “The Woman“ Ioana Filipescu, managing Director Filipescu Visa Financial Advisors, una dintre cele mai puternice femei de afaceri din România, va participa la evenimentul “The Woman”, organizat de Libero Events, pe 6 […]