Axis Communications anunță deschiderea noului său sediu din ţara noastră, în București. Cu această ocazie, compania a organizat o masă rotundă de prezentare a soluțiilor inovatoare şi a produselor de ultimă generaţie. Invitaţii au avut prilejul să îi întâlnească pe reprezentanții Axis la nivel local, să asiste la o prezentare a soluțiilor și să testeze echipamentele puse la dispoziție în showroom.
Discuţia a surprins în mod particular considerații despre marile tendințe din retail, fiind identificate următoarele provocări:
– Comerț online/comerț clasic. Dacă în mediul online totul poate fi măsurat cu ușurință, în comerţul offline măsurarea poate să devină o mare provocare;
– Pierderi anuale înregistrate în condiții de sezonalitate. În 2015, în retail, pierderile generate de furturi au fost de 1.23% adică de circa 123 miliarde USD la nivel global, dintre care 48% fiind înregistrate în timpul sezonului rece;
– Realitatea augmentată nu este încă suficient de mult dezvoltată. Această tendință are capacitatea de a merge în profunzime pentru îmbunătățirea experienței cumpărătorului;
– Adopţia serviciilor în cloud este încă în stadiu incipient;
– Înregistrările video pot fi subiect pentru directivele de protecție a datelor.
Pentru a răspunde provocărilor legate de segmentul retail, Axis propune soluții grupate în două categorii: prevenirea pierderilor (loss prevention) și analiza datelor (Business intelligence), platforme ce rulează direct la nivel de platformă AXIS Camera Application Platform.