Banca anului 2019. UniCredit Bank a primit din partea revistei financiare britanice The Banker premiul “Banca anului” 2019 în România. Este pentru a doua oară când UniCredit Bank România primește această distincție din partea The Banker. Acest titlu i-a mai fost acordat și în 2017.
Banca anului 2019. Transformarea digitală
Titlul vine ca o recunoaștere a eforturilor băncii din ultima perioadă în direcția transformării digitale.
Juriul The Banker a apreciat eforturile de transformare digitală a băncilor din întreaga lume și modul în care acestea își eficientizează activitatea și se adaptează noii ere tehnologice.
UniCredit Bank a reușit să își consolideze poziția în topul băncilor din țara noastră punând digitalizarea în centrul dezvoltării. Banca a investit în această zonă, pentru a le oferi clienților soluții digitale mai bune.
Banca anului 2019. Planurile de viitor
Banca își propune să devină un jucător de top în zona de banking digital pentru clienții retail din România. Totodată, banca oferă cea mai modernă aplicație de Mobile Banking de pe piață, precum și o soluție de Mobile Banking pentru companii.
De asemenea, UniCredit Bank a fost prima bancă ce a lansat pe piața din România diferite produse inovatoare – cum ar fi:
- Card Meniu
- mPOS
- Genius Cont (contul curent cu numeroase beneficii digitale)
- Apple Pay
Banca anului 2019. Semnătura electronică
În mai 2018, a fost prima bancă ce a utilizat și promovat semnătura electronică calificată cu Autoritatea de Certificare din România pentru persoanele fizice (în prezent peste 60% din conturi și 35% din creditele de nevoi personale fiind contractate utilizând această soluție).
În plus, începând cu decembrie 2019, semnătura electronică în relație cu banca va fi disponibilă și companiilor.
Pe segmentul corporate, acțiunile întreprinse în contextul strategiei de digitalizare au urmărit să ofere clienților acces la o gamă mai vastă și mai flexibilă de funcționalități digitale.
Ce spune conducerea UniCredit Bank România?
Răsvan Radu, CEO of UniCredit Bank România, a declarat: “Suntem mândri că The Banker a recunoscut, pentru a doua oară, eforturile noastre de a răspunde prompt nevoilor clienților. Poziția puternică pe care UniCredit Bank o are atât în segmentul de corporate, cât și în cel de retail, este rezultatul ambiției noastre de a le oferi cea mai bună experiență bancară, produsele și serviciile care contează cu adevărat pentru ei. De asemenea, suntem mereu atenți în a anticipa și a răspunde schimbărilor care apar în preferințele consumatorilor și a asimila tendințele de pe piață – prin digitalizare, inovație și simplificarea permanentă a operațiunilor”.
Citește și S-a deschis al doilea restaurant Spartan din Iași!