Banca Transilvania a deschis, pe data de 3 ianuarie, o surcursală în capitala Italiei. Unitatea din Roma este destinată, în special, românilor care locuiesc în aceast oraş, fie că este vorba de persoane fizice sau de companii.
Astfel, insituţia financiară devine prima banca românească din Italia.
„Ne bucurăm că, începând de astăzi (3 ianuarie, n.r.), Banca Transilvania este parte a comunităţii italiene. Extinderea în străinătate este o oportunitate de business pentru banca noastră. Relaţiile româno-italiene şi strategia pe care o avem pentru BT Italia vor contribui, cu siguranţă, la creşterea organică a băncii”, a declarat Horia Ciorcilă, preşedintele Consiliului de Administraţie al Băncii Transilvania.
Clienţii Sucursalei din Italia au la dispoziţie întreaga ofertă a băncii: depozite, credite, BT24 Internet Banking şi Mobile Banking, carduri, transferuri de bani, serviciul SMS Alert, Direct Debit, precum şi posibilitatea achitării facturilor pentru furnizorii din România
Banca Transilvania a pregătit pentru primii săi clienţi o ofertă specială, care va dura până la finalul lunii martie a anului curent, fiind vorba de trei pachete de produse gratuite.
De asemenea, odată cu deschiderea sucursalei, banca a lansat şi o campania care are ca motto „Ciao, am ajuns la Roma!”, iar protagonistul este Zanul BT, personaj folosit de insituţie atât în reclame, cât şi în social media, pentru o comunicare corporativă non-convenţională.