Consiliu de Administratie CEC Bank

CEC Bank investeşte 2,6 milioane de euro în modernizarea bancomatelor

22.07.2020

Bancomate CEC Bank. Instituţia financiară a anunţat că demarează un amplu program multianual de modernizare a infrastructurii de bancomate şi aparate multifuncţionale pentru plăţi. În urma acestui proces, se vor implementa tehnologii moderne, iar banca se va alinia la cele mai bune practici la nivel internaţional.

Bancomate CEC Bank. Strategia băncii

Programul de modernizare face parte din strategia de digitalizare şi modernizare a CEC Bank, în cadrul căreia au fost lansate deja, de la începutul anului, o serie de produse şi servicii inovative:

  • plăţile contactless de pe telefonul mobil prin Android şi Apple Pay,
  • aplicaţia de transferuri Card2Card
  • deschiderea online a conturilor prin CEC_IN

Până la sfârşitul anului, în prima fază a programului, vor fi înlocuite 200 de ATM-uri cu aparate de ultimă generaţie. Acest proces va continua şi în următorii ani, până la înlocuirea întregii flote de ATM-uri. În plus, va fi extinsă reţeaua de echipamente multifuncţionale de plăţi (MFM).

Bancomate CEC Bank. O investiţie de 2,6 milioane de euro

Valoarea investiţiilor programate pentru 2020 se ridică la 2,6 milioane de euro.

Programul de modernizare a infrastructurii de plăţi va începe cu oraşele mari şi cele reşedinţă de judeţ. Aşadar, oraşele Constanţa, Sibiu, Călăraşi, Botoşani, Slatina, Alba Iulia şi Târgu Mureş vor beneficia de ATM-uri şi MFM-uri moderne până la sfârşitul lunii iulie, Bucureşti, Ploieşti, Cluj şi Iaşi – până la sfârşitul lui septembrie. Proiectul va fi extins la nivel naţional prin înlocuirea progresivă a flotei de echipamente cu modele de ultimă generaţie. În prezent, CEC Bank oferă servicii bancare printr-o reţea de peste 1.200 terminale de tip ATM şi MFM.

Ce spune directorul general al băncii?

”Reţeaua de bancomate este un factor important pentru clienţi: o reţea extinsă de bancomate permite acces facil la disponibilităţi şi la alte operaţiuni precum plata facturilor, iar CEC Bank are avantajul uneia dintre cele mai mari prezenţe la nivel naţional, inclusiv în zona rurală. Tot mai mulţi clienţi apelează la sistemele self-service pentru a economisi timp şi pentru flexibilitate. De aceea, am demarat acest program de investiţii în infrastructură, care ne va permite să ne servim clienţii mai rapid şi să diversificăm serviciile disponibile la nivelul bancomatelor şi echipamentelor multifuncţionale de plăţi. Următorul pas în direcţia digitalizării este implementarea tehnologiei contactless şi la nivelul ATM-urilor şi al aparatelor multifuncţionale de plăţi şi sper ca până la sfârşitul anului, aceasta să fie disponibilă la nivelul echipamentelor CEC Bank”, a declarat Bogdan Neacşu, preşedinte, director general CEC Bank.

Echipamentele cumpărate în cadrul acestui program sunt realizate de unul dintre cei mai mari producători la nivel global, mai arată banca.

Citeşte şi RE/MAX România deschide două noi birouri. Unde sunt acestea situate?

 

 

 

Citiți și despre: