Avertisment Institutul National de Sanatate Publica

Barometrul de opinie Frames & Hygienium

08.07.2020

Barometrul de opinie Frames & Hygienium. În perioada 29 iunie – 2 iulie 2020 a fost realizat un studiu pentru a evalua atitudinea românilor vizavi de recenta pandemie de coronavirus. Studiul a fost realizat online și prin telefon. Participanții la studiu au avut vârste cuprinse între 21 și 70 de ani. Astfel, au fost aleși 2.500 de participanți din categoria persoanelor active: angajaților, managerilor, antreprenorilor, persoanelor cu studii medii sau superioare.

 

Rezultatele acestui studiu au scos în evidență faptul că românii au redevenit optimiști după starea de urgență. Conform Barometrului Frames & Hygienium:

  • 92% dintre cei chestionați au afirmat că au fost afectați în mare măsură de pandemie
  • 6% nu au fost afectați
  • iar 2% nu au răspuns

Barometrul de opinie Frames & Hygienium. Cele mai frecvent folosite metode de protecție

Cele mai frecvent folosite metode de protecție au inclus:

  • folosirea măștii sanitare 47%
  • folosirea gelurilor dezinfectante 39%
  • 9% dintre participanții la studiu au afirmat că este importantă o igienă corespunzătoare
  • 5% au menționat distanțarea socială.

Care va fi sfârșitul pandemiei?

Barometrul de opinie Frames & Hygienium. Participanții la studiu au afirmat că sfârșitul pandemiei va veni odată cu:

  • crearea unui vaccin 61%
  • prin imunizarea de masă 22%
  • prin tehnologie și măsuri de siguranță și securitate 12%

Barometrul de opinie Frames & Hygienium. Ce părere au românii despre măsurile de prevenție?

Cu toate că normele și protocoalele de securitate dispuse de autorități au generat multe semne de întrebare, cei mai mulți respondenți au folosit cel puțin o metodă de protecție.

Alte măsuri de prevenție folosite de români, pe lângă masca de protecție:

  • 70% au folosit produse dezinfectante pe bază de alcool, avizate de Ministerul Sănătății
  • 56% au folosit astfel de produse de mai multe ori pe zi
  • 32% o singură dată pe zi
  • 48% au folosit aceste produse la cumpărături
  • 28% la serviciu
  • 21% acasă

Cum aleg românii marca de produse dezinfectante?

Conform Barometrului de opinie, notorietatea brandului se află în prim-planul alegerii. Criteriile care i-au determinat pe români să aleagă produsele dezinfectante au fost:

  • prețul 23%
  • specificațiile produsului 21%
  • disponibilitatea produselor 11%

Siguranța sectorului HoReCa, în prim plan

,,Monitorizarea fluxurilor de producție și servicii, din prisma asigurării siguranței sanitare, este esențială mai ales în această perioadă și nu numai din prisma existenței coronavirusului COVID-19’’, spune Ali Yildirir, președintele Grande Gloria Production. ,,Dezvoltăm, în premieră în România, un program de suport menit să ofere, atât mediului de afaceri, cât și clienților, garanția că hotelurile, restaurantele și celelalte spații acreditate sunt asigurate din punct de vedere sanitar’’, a mai spus acesta.

Barometrul de opinie Frames & Hygienium. Grande Gloria Production, prin divizia Hygienium, alături de Trus Horeca Services anunță lansarea în premieră națională a unui program de acreditare și suport în Horeca.

“Siguranța clienților  a devenit în ospitalitate cel mai important criteriu de selecție. De acum, clienții se vor orienta în alegerea lor primordial după măsurile de siguranță luate de locațiile preferate’’, a declarat Cristian Macedonski, CEO-ul Trus Horeca Services.

Citeste si Contoare inteligente pentru lumină. Anunţul făcut de Enel

 

Citiți și despre: