Pentru anul în curs, compania are în plan realizarea unei investiții de peste 5 milioane de euro într-un nou depozit modern, de 10.000 mp. BARTA ATI, unul dintre cei mai cunoscuți retaileri din Satu Mare, a reușit să depășească în 2022 una dintre cele mai dificile perioade de la înființare, în anul 1994. Fiind recunoscută prin promptitudinea și amabilitatea cu care își deservește clienții, BARTA ATI s-a concentrat în ultimii doi ani pe eficientizarea activității, atât în ceea ce privește achizițiile, logistica, cât și vânzările. Compania continuă să aibă în centrul acțiunilor sale satisfacția clienților, cărora le este oferit un portofoliu de peste 12.000 de produse, comercializate prin intermediul a 2 depozite mari, 3 cash & carry și 19 magazine.
Ca și până acum, soluțiile oferite de BARTA ATI pentru a face față provocărilor aduse de pandemie au vizat toate componentele afacerii. Compania și-a construit o strategie bine pusă la punct, punând la dispoziție oferte săptămânale adaptate cerințelor clienților în cadrul magazinelor din rețea.
Sortimentația a fost în plus adaptată în funcție de profilul consumatorilor, dar și de competitori. În acest fel, compania depune eforturi pentru a răspunde tendințelor de orientare către produsele indigene, achiziționând o mare varietate de produse de la producătorii locali și/sau regionali.
„Ne regăsim în 2022 după cea mai dificilă perioadă din existența firmei. Cei doi ani trecuți de la izbucnirea pandemiei ne-au pus în fața unor obstacole nemaiîntâlnite. Dar cu o foarte mare concentrare pe tot ce înseamnă achiziții, logistică, vânzare și cu ajutorul unui colectiv dedicat și profesionist am reușit nu doar să trecem peste aceste obstacole, ci să continuăm pe calea dezvoltării și să ne atingem țelurile propuse”, ne-a declarat dl. Attila Barta, Director General BARTA ATI.
BARTA ATI se impune pe piața locală
BARTA ATI a reușit, de-a lungul timpului, să se impună pe piața locală și să devină una dintre companiile de top din domeniul distribuției. În 2019, profitul net obținut de companie a depășit un milion de euro, pentru al cincilea an consecutiv, ceea ce reprezintă dovada unui management eficient, atent planificat.
Pentru a răspunde cerințelor din piață, BARTA ATI a continuat planul investițional, inaugurând noi magazine atât în mediul urban, cât și în cel rural. În prezent, rețeaua numără nu mai puțin de 19 magazine caracterizate prin ambient deosebit, portofoliu diversificat de produse, precum și numeroase produse marcă proprie.
„Un punct de cotitură în dezvoltarea firmei va fi demararea în acest an a unei investiții de peste 5 milioane de euro, în urma căreia să beneficiem de încă un depozit, nou, modern în suprafață de 10.000 mp. Facem această investiție în vederea dezvoltării rețelei până la un număr de 30 de magazine”, afirmă Directorul General.
În 2022 compania are în plan realizarea unei investiții de peste 5 milioane de euro într-un nou depozit modern, în vederea dezvoltării rețelei până la un număr de 30 de magazine
În urma unei investiții de 600 de mii de euro, BARTA ATI a inaugurat încă trei magazine noi în suprafață totală de 600 mp, două în urban și unul în rural, numărul de magazine ajungând acum la 19. Prin poziționare, ambientul plăcut și sortimentația diversificată, în cadrul căreia merită menționată prezența mărcilor proprii și a celor CBA, magazinele au fost rapid acceptate de consumatorii din zonele respective. Rețeaua însumează în prezent peste 7.000 mp în suprafețe de vânzare, fiind listate peste 12.000 SKU. În spatele acestei rețele există în prezent și peste 10.000 mp de spații de depozitare.
BARTA ATI, un angajator important
Pe parcursul activității sale, BARTA ATI a devenit una dintre cele mai importante companii din domeniul comerțului din nord-vestul României. În evoluția societății ,un rol important l-a avut, de-a lungul timpului, colectivul, care cuprinde în prezent un număr de 280 de angajați. Contribuția fiecărui membru al echipei a fost și este deosebit de importantă la succesul BARTA ATI, motiv pentru care compania oferă bonusuri și prime angajaților, preocupându-se, în același timp, de crearea unui colectiv unit, capabil să facă față oricărei provocări.
Compania oferă bonusuri și prime angajaților, preocupându-se în același timp de crearea unui colectiv unit, capabil să facă față oricărei provocări
„Colectivul BARTA ATI a ajuns în prezent la un număr de 280 de angajați, marea lor majoritate având vechime în companie de peste 10 ani. Ne folosim de toate pârghiile legale pentru a motiva echipa, oferind bonusuri de prezență, fidelitate, prime de sărbători și concediu. Pe lângă formele de motivare enumerate, organizăm diverse activități comune în vederea sudării colectivului fiecărui departament în parte și a firmei în ansamblu”, precizează dl. Barta Attila.
Implicarea în comunitate
Pandemia de coronavirus a schimbat planurile multor companii din România și din lume, impunând necesitatea creării unor noi strategii și planuri de acțiune. BARTA ATI, alături de CBA Nord Vest, a decis să se implice în comunitate prin intermediul unor donații în valoare de 80.000 de euro, constând în măști medicale, mănuși, viziere, combinezoane și dezinfectanți. În continuare, compania se implică în proiectele de dezvoltare ale comunității din care face parte, alegând să sponsorizeze diverse evenimente culturale și sportive.
„Faptul că suntem o firmă cu o vechime de aproape 30 de ani în peisajul economic al județului ne obligă să luăm parte și în plan social la dezvoltarea zonei, implicându-ne ca sponsori la diferite evenimente culturale și sportive”, afirmă reprezentantul companiei.
Planuri pentru 2022
BARTA ATI are în plan să rămână în continuare alături de clienți, dar și să continue să ofere produsele sale unor noi categorii de consumatori. Totodată, compania trebuie să facă față provocărilor aduse de lanțurile mari de retail concurente. În acest sens, sortimentația oferită reprezintă un punct forte, întrucât reflectă o cunoaștere în amănunt a profilului consumatorului, dar și parteneriate solide cu furnizori locali și regionali, capabili să ofere un portofoliu diversificat de produse.
Totodată, pentru a rămâne în topul preferințelor clienților, BARTA ATI a continuat investițiile în modernizarea unităților, astfel încât clientul să se simtă bine la cumpărături, într-o unitate modernă, capabilă să ofere o experiență de cumpărare superioară. Detalii precum iluminatul interior, așezarea produselor la raft, vitrinele frigorifice folosite sunt numai câteva aspecte deosebit de importante pentru companie, care are în vedere o extindere a portofoliului cu o gamă de produse foarte proaspete, dar și extinderea rețelei în mediul urban și rural, astfel încât consumatorii români să aibă o alternativă românească la retailerii aparținând lanțurilor internaționale.
Sortimentația oferită de către BARTA ATI reprezintă un punct forte, întrucât reflectă o cunoaștere în amănunt a profilului consumatorului, dar și parteneriate solide cu furnizori locali și regionali, capabili să ofere un portofoliu diversificat de produse
„Cu toate complicațiile aduse de pandemie, am reușit să încheiem anul 2021 cu o creștere a cifrei de afaceri de aproximativ 15% și aceeași profitabilitate, valori pe care ni le-am propus să le atingem și anul acesta”, a declarat, în încheiere, Dl. Attila Barta, Director General BARTA ATI.
Citește și https://jurnaluldeafaceri.ro/dersidan-distribuitor-de-top-din-judetul-satu-mare/