Grupul Bayer a înregistrat un nou succes în cel de-al doilea trimestru al anului 2014, raportând vânzări de 10,458 miliarde de euro. În plus, deși nivelul veniturilor înregistrate a fost din nou îngreunat de efectele cursului valutar, acestea au fost stimulate prin dezvoltarea favorabilă a afacerilor, iar EBITDA înainte de articolele speciale și de câștigurile de bază pe acțiune s-a menținut la nivelul anului trecut.
„Activitățile noastre axate pe știința vieții, în mod special, au cunoscut un moment de creștere amplificată, înregistrând câștiguri optimiste ca efect al vânzărilor produselor nou lansate în industria farmaceutică și în urma activității CropScience din America de Nord și America Latină,” a declarat Dr. Marijn Dekkers, președintele consiliului de management, în raportul interimar publicat săptămâna trecută.
Fluxul de lichidități brut în cel de-al doilea trimestru al anului 2014 a avansat la 1,5 procente, până la valoarea de 1.705 milioane de euro, în timp ce fluxul de lichidități net a înaintat la 4,2 procente, la 1.601 milioane de euro.
Datoria financiară netă a crescut de la 9,1 miliarde de euro, la 31 martie 2014, la 9,9 miliarde de euro, la 30 iunie 2014.
Vânzările diviziei HealthCare au crescut în cel de-al doilea trimestru până la 0,9 procente, până la valoarea de 4.845 milioane de euro.
„Creșterea a continuat să fie susținută de lansarea recentă a produselor farmaceutice, în timp ce divizia Consumer HealthCare a fost puțin peste aceeași perioada a anului trecut,” a comentat Dekkers.
Vânzările pe segmetul farmaceutic au avansat cu 10 procente, la 2.960 milioane de euro, performanța fiind rezultatul produselor recent lansate.
Vânzările pe segmentul Consumer HealthCare în cel de-al doilea trimestru, au avut o creștere moderată, raportat la perioada similară a anului trecut, la 1.885 milioane de euro, plus 1,1 procente.