BCR a anunţat lansarea unui noi produs bancar: „Contul Online”. Acesta poate fi deschis 100% online, de pe mobil, tabletă sau calculator şi a fost dezvoltat pentru a oferi tuturor servicii financiare de bază. Produsul este accesibil exclusiv de pe bcr.ro de către oricine are 18 ani și are un cont bancar la o altă bancă din ţara noastră.
„E nevoie, în prezent, de servicii cât mai rapide și ușor de folosit. Contul Online BCR vine să răspundă acestei nevoi într-un mediu în care românii sunt din ce în ce mai prezenți – cel virtual. BCR a ales să se implice activ în promovarea inovației digitale, prin introducerea susținută de noi facilități și educarea permanentă a clienților și angajaților. După ce am introdus pe piața locală autentificarea biometrică în serviciile digitale și am modernizat platformele de Internet și Mobile Banking, deschiderea unui cont curent la BCR, 100% online, este un pas firesc în strategia noastră de a oferi servicii digitale de top consumatorilor din România”, spune Marian Ignat, Director Executiv Digital Banking în cadrul BCR.
Contul Online BCR poate fi deschis de către orice persoană cu vârsta minimă de 18 ani, cetățean român, urmând să beneficieze de:
- Cont curent în lei și card de debit contactless atașat
- Servicii Digitale (Internet, Mobile și Phone Banking)
- Notificări prin SMS la încasarea salariului în cont
- Plăți facturi și transferuri intrabancare gratuite.
Singurele condiții pentru validare sunt ca solicitantul să dețină un act de identitate valabil și un cont bancar în lei deschis la orice altă bancă din România, urmând ca activarea contului online să se realizeze printr-un simplu transfer bancar în lei.
Timp de şase luni, Contul Online BCR poate fi testat gratuit întrucât comisionul de administrare este ZERO. După această perioadă, se vor aplica tarifele și comisioanele standard aferente pachetului ClasiCont BCR.
BCR a mai anunţat că serviciile digitale ale băncii sunt în continuă creștere în ultimul an, datorită investițiilor realizate de bancă pe acest segment, atât în dezvoltarea produselor, cât și în educarea angajaților și clienților.
În primele șase luni ale anului curent, s-a înregistrat un ritm de creștere de 10.000 de clienți de Mobile Banking pe lună, iar aplicația de Mobile Banking a BCR s-a descărcat de peste 250.000 de utilizatori în 2017, de peste trei ori mai mult decât în 2014.