Banca Comercială Română (BCR) prelungeşte programul de lucru în peste 100 de unităţi pentru a fi mai aproape de clienţi în preajma Sărbătorilor de Iarnă. Decizia a fost luată pe fondul solicitărilor de consiliere, precum şi în urma creşterii numărului de cereri de credite în perioada Sărbătorilor de Iarnă.
“BCR derulează, în prezent, campania “Soluţii de creditare pentru fiecare”. Observăm în perioada Sărbătorilor de Iarnă o creştere susţinută a cererii de credite, în special cele de nevoi personale şi carduri de credit. Pentru a veni în intâmpinarea clienţilor cu soluţii de creditare dedicate nevoilor acestora, am decis prelungirea programului de lucru pentru mai mult de 100 de unităţi până la ora 19.30. În această perioadă aglomerată a Sărbătorilor de Iarnă vrem să fim mai aproape de clienţii noştri care şi-ar dori să poată obţine consiliere pentru acordarea de credite”, a declarat Dana Demetrian, Vicepreşedinte desemnat Retail si Private Banking.
Campania oferă 16 premii în valoare netă de 10.000 lei fiecare, plus marele premiu, o maşină Dacia Duster şi se derulează până pe 15 decembrie. De asemenea, campania asigură tuturor clienţilor care iau unul din produsele de creditare (card de credit BUN DE PLATĂ, credit DIVERS, credit ipotecar CASA MEA, credit PRIMA CASĂ sau credit BCR Banca pentru Locuinţe şi vin cu salariul sau pensia la BCR) intrarea automată la tragerile la sorţi pentru unul din premiile campaniei