BDM Grup Invest se orientează către piețele internaționale

01.08.2019

Helios a introdus recent în portofoliu gama Kommerling 88 mm, un sistem foarte performant de tâmplărie PVC. BDM Grup Invest SRL a înregistrat în 2018 o cifră de afaceri de peste 15 milioane de euro, iar pentru 2019 estimează obținerea unei noi creșteri. La realizarea acestor rezultate, ponderea comercializării tâmplăriei din PVC este de aproximativ 90% din total, diferența provenind din vânzările de tâmplărie din aluminiu și sisteme de umbrire.

Pentru anul 2019, reprezentanții companiei prognozează o investiție de 2 milioane de euro în utilaje care vor aduce, pe lângă creșterea capacității de producție, și o creștere majoră a calității produselor. De asemenea, aceste noi dotări tehnice vor permite companiei introducerea în portofoliu a altor noi sisteme, extinzându-și astfel oferta către o gamă mai largă de opțiuni.

BDM Grup Invest SRL și-a concentrat atenția către piețele internaționale în acest an, astfel că au fost inaugurate noi puncte de vânzare în Austria, Belgia și Canada

Portofoliul de produse și servicii

Anul trecut, compania a implementat o poziționare de produse și a stabilit denumiri comerciale aferente fiecăruia dintre acestea, fie PVC sau aluminiu.

„În acest fel s-a urmărit oferirea către clienții Helios a unei game de produse accesibile dar și de top, în funcție de buget, arhitectura casei sau necesitățile de izolare termică și fonică. Le lăsăm clienților și libertatea personalizării la nivel de produs, ei putând alege dintre variante de sticle, mânere, forme și culori”, ne-a declarat Dl. Bogdan Stauder, Director General BDM Grup Invest SRL.

Începând cu luna mai, Helios a introdus în portofoliu o nouă gamă de produse realizate din unul dintre cele mai performante sisteme de profile din PVC existente pe piața europeană – Kommerling 88 mm

Sistemul Kommerling 88 mm este dedicat construcțiilor cu necesități speciale atât ca arhitectură, cât și din punct de vedere al coeficienților de izolație termică și fonică. Profilul german cu 7 camere are cele mai bune performanțe tehnice actuale, pe care se montează ca standard pachete de sticlă de 52mm, ajungând la coeficienți de izolație termică de până la 0,74W/(m2K).

„Este un sistem complet din care pot fi dezvoltate o gamă variată de produse, ferestre, ferestre placate cu aluminiu, uși de exterior, uși placate cu aluminiu sau culisante. Mai mult, profilul permite îngroparea tocului, oferind astfel fațadelor o estetică modernă și o suprafață vitrată mare”, detaliază Directorul General.

Dotările și inovațiile tehnologice

Liniile de producție ultramoderne URBAN și RAPID, gestiunea atentă a calității, personalul calificat și colaborarea cu cei mai buni furnizori sunt doar câteva dintre punctele forte ale mărcii, atuuri ce au generat succes atât pe piața locală, cât și pe cea europeană.

Referindu-se la cele mai recente investiții realizate până la jumătatea acestui an, reprezentanții companiei au precizat că au ales să investească în echipe, în personalul angajat. Astfel a fost creat un nou spațiu dedicat servirii mesei pentru lucrătorii din hală și un nou spațiu de vestiare. Anul trecut, în cadrul Helios a fost creată o clasă de ucenici, cu spațiu dedicat pentru studiu, activitate destinată tinerilor care ies de pe băncile școlii și care doresc o calificare în domeniul producției tâmplăriei termoizolante. Compania reușește așadar să își califice personalul prin cursuri interne, ținute de inginerii din cadrul companiei BDM Grup Invest.

Cele mai importante proiecte

Începând cu acest an, BDM Grup Invest s-a lansat pe o nouă piață, de data aceasta alegând să testeze și clienții de peste ocean. Parteneriatul dezvoltat în Canada a însemnat un prim punct de distribuție și vânzare în zona Toronto. „Suntem și noi foarte nerăbdători să vedem cum vor fi primite produsele românești pe o piață cu alte standarde și alte comportamente ale consumatorului. Aceste produse au fost testate conform normelor canadiene și validate ca produse care îndeplinesc toate criteriile de calitate aferente acestei piețe”, menționează Dl. Stauder.

Compania s-a lansat recent pe o altă nouă piață europeană, vizând noi oportunități și parteneriate. „O altă piață pe care am deschis noi drumuri, cu succes aș spune, este cea belgiană. Partea valonă a Belgiei este extrem de interesată de tâmplăria noastră, în special de produsele de aluminiu ce necesită expertiză în fabricarea lor”, mai precizează Dl. Stauder.

Echipa HELIOS

Helios numără în 2019 peste 200 de angajați. Pe lângă beneficiile salariale oferite fiecărui angajat, pachetul mai include și asigurare medicală privată, care oferă acces la servicii medicale de top, tichete cadou cu ocazia sărbătorilor și transport gratuit pentru aceia dintre angajați care provin din localitățile limitrofe orașului Baia Mare. Pe lângă departamentul de control al calității finalizat acum doi ani, anul acesta a fost creat un departament special pentru suport clienți, dedicat revânzătorilor.

Din dorința de a furniza în permanență produse de cea mai bună calitate, dar și pentru a asigura și servicii de suport pentru parteneri, compania a creat un departament special dedicat exclusiv revânzătorilor

„Ne dorim să fim cât mai eficienți, cât mai aproape de nevoile clienților și să rezolvăm printr-un punct unic de contact toate solicitările venite din partea rețelei de distribuție Helios”, declară reprezentanții companiei.

Grija față de mediu

Helios are în prezent încheiate contracte cu terțe companii de reciclare ale deșeurilor. Majoritatea resturilor materiilor prime folosite de către companie în producție sunt reciclabile – PVC, plastic, aluminiu, fier, sticlă, folie, hârtie, carton.

Pentru birouri, a fost implementat un sistem de reciclare selectivă a deșeurilor menajere, hârtiei și plasticului.

În ceea ce privește consumul energiei electrice, atât în hala de producție cât și pentru partea administrativă au fost instalate sisteme de iluminat ecologic.

HELIOS în cifre

În prezent, clienții sunt tot mai educați în ceea ce privește alegerea tâmplăriei termoizolante și se remarcă o creștere a volumelor de vânzări pentru produsele de top din PVC. Alegerile nu mai sunt făcute în funcție de preț, clienții fiind din ce mai conștienți de importanța pe termen lung a achiziționării unei tâmplării premium, după cum afirmă reprezentanții companiei. O altă tendință remarcată este creșterea solicitărilor pentru produsele din aluminiu, anul acesta piețele din vestul Europei înregistrând o evoluție ascendentă.

Compania a înregistrat în 2018 o cifră de afaceri de peste 15 milioane de euro, iar pentru 2019 estimează obținerea unei noi creșteri

Dacă ne referim însă la cifre, putem spune că valoarea și importanța pe piață a BDM Grup Invest – HELIOS este dată de cele 400 de ferestre realizate pe zi, în decursul a 15 ani de activitate, aproape 20.000 metri pătrați suprafață de producție, 200 de angajați și peste 500 de colaboratori în 8 țări.

„Este portretul în cifre a ceea ce însemnăm ca și companie: echipele Helios, partenerii Helios, resursele Helios și expertiza Helios”, a declarat, în încheiere, Dl. Bogdan Stauder, Director General BDM Grup Invest SRL.

 

 

Citiți și despre: