Bergenbier va distribui în exclusivitate Corona Extra

26.01.2015

Bergenbier S.A. va distribui în exclusivitate Corona Extra, celebra bere mexicană, prima oară produsă în anul 1925 în Mexico City. Astfel, Corona Extra se adaugă portofoliului internațional de branduri premium ale companiei, printre care se numără Staropramen, Becks, Stella Artois, Hoegaarden și Leffe.

Berea mexicană este deținută de Grupo Mondelo Mexico, parte din compania Anheuser-Busch InBev, companie cu care Bergenbier are o colaborare de lungă durată.

Produsul este distribuit în 186 de țări, pe tot globul și este lider în segmentul berilor de import în peste 40 de țări.

„Sunt extrem de încântat că vom adăuga un alt brand recunoscut la nivel mondial, în portofoliul nostru. Sunt încrezător că berea Corona Extra va aduce un pic din acel “soare mexican” și cred că va fi foarte bine primită de consumatorii noștri” , spune Mihai Bonca, Director de Marketing Bergenbier S.A.

Acesta a mai spus că obiectivul Bergenbier este de a crește progresiv notorietatea mărcii și distribuția în piață.

Noul produs din portofoliul Bergenbier este o bere blondă de tip pale lager, cu 4,5 % alcool, produsă exclusiv în Mexic, aceasta fiind în lume, inclusiv în România, poziționată ca băutură perfectă pentru petreceri.

Citiți și despre:

  • Idei de mesaje de Sărbători pentru mediul de afaceriIdei de mesaje de Sărbători pentru mediul de afaceri Idei de mesaje de Sărbători pentru mediul de afaceri. În perioada Sărbătorilor de Iarnă nu trebuie să vă neglijaţi nici partenerii de business şi nici angajaţii. Trebuie să le transmiteţi şi acestora, aşa cum […]
  • Piața berii s-a contractat cu 8,6%, în 2014 Volumul pieţei berii a fost de doar 14,9 milioane hectolitri în 2014, în scădere cu 8,6%, față de nivelul înregistrat anul precedent. De asemenea, nivelul consumului pe cap de locuitor a coborât la 74 litri […]
  • Piaţa berii, creştere timidă în prima jumătate a anuluiPiaţa berii, creştere timidă în prima jumătate a anului În prima jumătate a acestui an, piața berii din ţara noastră a înregistrat un avans de 3,8%, comparativ cu aceeşi perioadă din 2014, până la 7,6 milioane hectolitri, conform datelor Asociației Berarii […]
  • Cifra de afaceri a Heineken România, în scădereCifra de afaceri a Heineken România, în scădere Într-o piață aflată în scădere și un context economic dificil, Heineken România și-a îmbunătățit profitabilitatea, înregistrând o creștere de două cifre a acesteia în 2014. Cifra de afaceri netă a companiei a […]
  • Trend nou în companii: reciclarea selectivăTrend nou în companii: reciclarea selectivă Cum poți transforma societatea pe care o conduci în una prietenoasă cu mediul înconjurător? Eforturile țării noastre privind colectarea selectivă a deșeurilor sunt abia la început. Până în 2020, potrivit […]