Stiri: Companii

Berlin, Barcelona și Paris, destinaţiile alese de români pentru această toamnă

16.09.2015

Chiar dacă lunga vacanţă de vară s-a terminat, românilor le place să meargă şi în city-break-uri, destinaţiile preferate pentru această toamnă fiind Berlin, Barcelona și Paris. Acestea reprezintă 39,3% din totalul rezervărilor făcute în această perioadă, potrivit datelor Tripsta.

Larnaca, Atena și Praga sunt și ele preferate pentru vacanțele scurte, acestea reprezentând 14,6% din totalul rezervărilor.

„Țările europene învecinate au și ele destinații atractive pentru city-break-urile călătorilor români în căutare de excursii de scurtă durată la începutul toamnei. Între destinațiile preferate din țările vecine se regăsesc Dubrovnik (Croația), apoi Sofia, capitala Bulgariei.
Dorind să descopere locuri noi și să experimenteze stiluri de viață diferite, călătorii români au rezervat călătorii de scurtă durată și către destinații neobișnuite dar pline de cultură și istorie, aflate departe de continentul European: de la coastele Africii la America de Sud sau China (14,6% din totalul rezervărilor)”, afirmă reprezentaţii Tripsta.

Aceştia au mai spus că ţinând cont de faptul că rezervările făcute de femei și cele realizate de bărbați sunt aproape egale ca procent (51%-49%), şi principalele trei destinații au fost similare pentru toți călătorii.

Însă, femeile au cumpărat mai multe călătorii spre Paris, în timp ce bărbații au ales mai des Barcelona.

În ceea ce privește destinațiile exotice, 67% dintre acestea au fost efectuate de bărbați. Aceştia au planificat călătorii către destinații precum Agadir (Moroc), Amman (Iordania), Medellin (Columbia) și Tel Aviv (Israel). În acelaşi timp, femeile au ales Zhengzhou (China) și Dubai (Emiratele Arabe Unite).

„Atunci când și-au planificat călătoriile scurte de toamnă, românii au folosit în principal desktop-uri (91%) pentru rezervări și achiziția de bilete de călătorie, în timp ce aproape o zecime dintre ei (9%) au folosit dispozitive mobile pentru a face același lucru”, conform sursei citate.

Totodată, bărbații au realizat 67% din totalul rezervărilor efectuate pe dispozitivele mobile. Rezervările prin intermediul computerelor de tip desktop au fost efectuate în procente aproape egală de femeile și bărbații români pasionați de călătorie.