BIFE-SIM 2018

BIFE-SIM 2018 s-a încheiat. Rezultate excepţionale: 14.000 de vizitatori

19.09.2018

BIFE-SIM 2018 s-a încheiat. Şi în acest an, expoziţia din domeniul mobilei, al decoraţiunilor şi al echipamentelor şi accesoriilor pentru industria lemnului, a reuşit să își păstreze statutul de lider al evenimentelor de nișă organizate în România.

De asemenea, BIFE-SIM 2018 a reflectat tendințele actuale în materie de design interior. Astfel, pentru cei care au participat la eveniment a reuşit să fie un veritabil spectacol de forme, tendințe și idei.

BIFE-SIM 2018. Ce spun reprezentanţii Romexpo?

„Produsele și serviciile ofertate, precum și activitățile conexe în care au fost implicați vizitatorii, fie la standuri, fie în spațiile dedicate conferințelor și seminariilor, au contribuit la creșterea notorietății ediției din acest an a BIFE-SIM”, conform Romexpo, organizatorul expoziţiei.

BIFE-SIM 2018. Peste 14.000 de vizitatori

Târgul, care a avut loc în perioada 12-16 septembrie, s-a bucurat de o participare numeroasă a publicului. Per total, peste 14.000 de vizitatori au venit la BIFE-SIM 2018. Printre aceştia se numără specialiști care s-au informat și au stabilit relații de business cu producătorii, importatorii și distribuitorii din industria mobilei, cât și publicul interesat de tendințele „home & deco”.

BIFE-SIM 2018 în cifre:

• 27.221 metri pătraţi

• 270 de companii participante

• 19 % grad de internaționalizare

• Expozanți din 13 țări: Austria, Belgia, Bulgaria, Republica Cehă, Germania, Grecia, Ungaria, Italia, Moldova, Polonia, România, Elveția și Turcia.

• Lansări de produse pentru majoritatea companiilor expozante

Târgul s-a bucurat de un dialog permanent între producători, importatori și distribuitori. De asemenea, evenimentul a beneficiat de o platformă de expunere organizată la standarde internaționale.

BIFE-SIM 2018 a cuprins șase saloane tematice:

• Clasic – mobilier clasic, din lemn masiv

• Design – mobilă modernă și versatilă

• Confort – piese de mobilier pentru confortul căminului sau al biroului

• Bucătării – mobilă în diferite stiluri: contemporan, modern, eclectic sau rustic

•Decorațiuni și corpuri de iluminat – obiecte decorative, lustre și candelabre

• Echipamente, Maşini, Utilaje, Materii Prime și Accesorii, salonul în care vizitatorii specialiști au avut ocazia să discute cu producătorii și importatorii.

„BIFE-SIM 2018 nu a fost doar un eveniment unde calitatea, varietatea și ingeniozitatea mobilierului și-au dat întâlnire, ci şi locul de desfăşurare a multor evenimente conexe de succes: Conferință de design, cu tema Smart Industries for a Smart City, Concursul Național de Design, numeroase workshopuri de design interior, precum și tombola vizitatorului, cu premii oferite de către firmele participante”, mai precizează reprezentanţii Romexpo.

Romexpo a mai anunţat că BIFE-SIM 2019 va fi organizat în perioada 18 – 22 septembrie.

Citeşte şi Semnal de alarmă: Mediul de afaceri din România resimte temperarea creşterii economice

 

Citiți și despre:

O părere la “BIFE-SIM 2018 s-a încheiat. Rezultate excepţionale: 14.000 de vizitatori

  1. Pingback: Targul de Turism al Romaniei editia de toamna 2018 | Jurnalul de Afaceri

Comentariile nu sunt permise.