Bilka a încheiat 2018 cu afaceri de 501 milioane de lei

13.02.2019

Bilka a încheiat 2018 cu afaceri de 501 milioane de lei, un plus de 27% față de 2017, iar pentru 2019 și-a bugetat o creștere de 20%. Bilka este liderul piețeide acoperișuri și cel mai mare consumator român de oțel prevopsit. În 2018 a înregistrat afaceri de 501 milioane de RON.

BILKA. Evoluție în 2018

În 2018 Bilka și-a vândut produsele prin intermediul a peste 500 de dealeri stabili. Exportul s-a făcut în Bulgaria, Ungaria, Republica Moldova, Germania, Polonia, Slovacia, Olanda, Austria, Irlanda și Ucraina. Bilka a încheiat 2018 cu o cifră de afaceri de 108 milioane de euro. Cifra de afaceri este în creștere cu 27% față de 2017.

”Creşterea înregistrată, anul trecut, este peste nivelul de creştere al pieţei ceea ce înseamnă că acoperișul Bilka continuă să ia din cota de piață a celorlalte branduri prezente pe piața din România și cele din proximitate. Creșterea înregistrată vine pe fondul unui consum ridicat, al investițiilor companiei din ultimii ani, al dezvoltării brandului pe o poziţie premium şi nu în ultimul rând pe creșterea exporturilor. Sunt elementele care stau la baza strategiei noastre de business și indicatorii de performanță pe care îi contorizăm permanent”, a declarat Horațiu Țepeș, CEO Bilka.

BILKA. Strategie pentru 2019

Pentru 2019 compania și-a propus creșterea afacerilor la peste 600 de milioane de lei. Acest nivel ar reprezenta o creștere cu 20%. În 2019 Bilka își urmează strategia de investiții pe toate palierele de business.

”Anul acesta continuăm planul de investiții pentru dezvoltarea diviziei de industrial, plan care ajunge la 20 de milioane de euro și se desfășoară în perioada 2017-2020. În prezent suntem în plin proces de renovarea a spațiilor de producție achiziționate la finalul lui 2017 și în paralel înaintăm cu procedurile pentru achiziția de utilaje de producție necesare și creșterea echipei care va gestiona această divizie. În același timp continuăm investițiile pentru creșterea capacității de producție și a gamei de produse pentru divizia de rezidențial. Pentru această divizie, pentru 2019 avem un buget de investiții de 5 milioane de euro care va fi utilizat pentru achiziția de noi utilaje de producție, creșterea spațiului de producție și depozitare, dar și creșterea parcului auto. Vom continua strategia noastră de creștere prin investiții, totuși, anul acesta analizăm și ne gândim și la o posibilă achiziție de companii din domenii conexe domeniului nostru de activitate”, a precizat Horațiu Țepeș.

Citește și Prima întrunire a Consiliului Consultativ „România Digitală”

 

 

Citiți și despre:

O părere la “Bilka a încheiat 2018 cu afaceri de 501 milioane de lei

  1. Pingback: Marca proprie Kaufland - articole sportive Newletics | Jurnalul de Afaceri

Comentariile nu sunt permise.