Retailerul BILLA România a anunţat că nu va majora preţurile înainte de reducerea TVA la alimente, compania fiind printre cei care susțin inițiativa de reducere a TVA-ului pentru produsele alimentare și la băuturile non-alcoolice de la 24% la 9%.
Astfel, pentru a le oferi în continuare clienţilor cele mai bune oferte, lanţul de magazine își ia angajamentul de a păstra prețurile la același nivel până la 1 iunie. În plus, reducerea TVA la 9% se va reflecta începând cu data de 28 mai în prețul tuturor produselor alimentare publicate în revista BILLA.
Reducerea TVA se pliază pe strategia companiei de a-i încuraja pe români să facă alegeri sănătoase și să consume din ce în ce mai multe produse românești și de calitate mai bună, iar prețurile mai mici pentru alimente vor influența pozitiv deciziile de consum. Prin urmare, reducerea TVA se va reflecta atât în cantitatea, cât și în calitatea produselor cumpărate.
„BILLA România salută deciza de reducere a TVA-ului la produsele alimentare și la băuturile non-alcoolice. Ne bucurăm că vom avea ocazia să le oferim clienților noștri prețuri din ce în ce mai bune și garantăm că, începând cu 1 iunie, reducerea de TVA se va reflecta direct în prețuri, fără a le rotunji nici în sus, nici în jos.” a declarat Sorana Georgia, Director General al BILLA România.
Citiți și despre:
Primul retailer care reduce TVA-ul la alimente Lanţul de magazine Profi a decis, cu mai bine de o lună înainte de anunțata reducere oficială a TVA la alimente, să scadă TVA-ul la o largă gamă de produse. Compania a devenit astfel primul lanț de magazine […]
Retailerii, marii câştigători ai reducerii TVA la alimente Câştigurile marilor reţele de magazine ar putea avansa, în condiţiile reducerii TVA la alimente, de la 24% la 9%, cu 15-20%, pe fondul creşterii apetitului de consum şi modificării marjelor […]
Care sunt efectele reducerii TVA-ului la alimente de la 1 iunie? Consumatorii, autoritățile, dar și retailerii primesc cu brațele deschise noile reglementări. Începând cu 1 iunie, TVA-ul la alimente, băuturi care nu sunt alcoolice, produse alimentare pentru animale și […]
LaColline estimează o creştere a vânzărilor, după reducerea TVA la alimente Reducerea TVA-ului la alimente aduce reduceri şi la preţurile produselor LaColline. Astfel, în magazinul online preţurile sunt la ora actuală mai mici, un rulou de brânză de capră pentru care se plăteau 4,50 […]
BILLA România inaugurează un nou magazin BILLA România inaugurează pe 27 martie primul său magazin din Sebeș, județul Alba, ajungând astfel la 80 de unităţi pe plan local. Noul magazin are o suprafaţă de 650 de metri pătraţi şi va oferi clienţilor […]