Compania se numără printre primii producători români de medicamente iar produsele dezvoltate se poziționează în topul preferințelor consumatorilor români. Peste 1 milion de companii sunt în prezent active în România. Dintre acestea, doar câteva se mândresc cu 100 de ani de activitate neîntreruptă, iar BIOFARM face parte din topul restrâns al companiilor care sărbătoresc anul acesta un secol de activitate.
Istoria farmaceutică modernă datează de la mijlocul anilor 1800, când farmaciile își extind serviciile de distribuție de medicamente din plante la dezvoltarea primelor substanțe chimice. La începutul secolului 19, industria farmaceutică se dezvoltă la nivel mondial și România face primii pași în cercetare, prin intermediul unor întreprinderi mici.
BIOFARM se numără printre primii producători români de medicamente. În 1921, anul fondator, industria farmaceutică era în plină expansiune la nivel mondial. În plan local, mai multe firme producătoare fuzionează, așa începând povestea BIOFARM.
100 de ani de inovație
Au trecut mai bine de 90 de ani de la lansarea primului produs marca BIOFARM și 100 de ani de activitate continuă pentru compania cu sediul central în strada Logofătul Tăutu. 100 de ani în care misiunea BIOFARM de a face bine a respirat prin fiecare acțiune a companiei. 100 de ani de ani în care grija și responsabilitatea față de clienți au fost primordiale. 100 de ani de inovații constante. 100 de ani în care BIOFARM a lansat sute de produse în peste 65 de arii terapeutice, multe dintre acestea și astăzi lideri în categoriile lor.
Triferment, Anghirol, Colebil sau Cavit sunt doar câteva exemple și dovada incontestabilă a calității extraordinare a produselor, dar și a faptului că pasiunea pentru a identifica cele mai bune soluții de tratament a fost întotdeauna cel mai bun ghid pentru echipa de cercetători BIOFARM.
Triferment, Anghirol, Colebil sau Cavit sunt doar câteva exemple și dovada incontestabilă a calității extraordinare a produselor BIOFARM
Inovația constantă și diversitatea portofoliului au diferențiat întotdeauna BIOFARM de competitori și au adus companiei rezultate remarcabile de-a lungul timpului, factori ce au contribuit semnificativ la evoluția companiei din ultimii 20 de ani.
Mixul dintre brandurile longevive și inovațiile din categoriile emergente ale industriei plasează astăzi BIOFARM în topul companiilor din categoria Consumer Healthcare și lider incontestabil pe piețele de digestie, biliare, decongestionante nazale, antireumatice topice și hipnotice.
Produsele BIOFARM ocupă poziții importante și în categoriile emergente ale industriei cum ar fi laxative, anxiolitice, hepatice, balonare și antiflatulență, vitamine pentru copii sau durere în gât.
BIOFARM este lider incontestabil pe piețele de digestie, biliare, decongestionante nazale, antireumatice topice și hipnotice
Investiții constante în viitor
Povestea companiei nu este doar despre portofoliul extins de produse și despre multitudinea de arii terapeutice pe care și-a pus amprenta, ci și despre strategia vizionară care a privit întotdeauna spre viitor.
Centenarul aduce în prim plan cea mai importantă investiție a ultimilor 30 de ani în industria farmaceutică locală – o unitate de producție construită de la zero, cu instalații și utilaje moderne, condusă de o echipă de specialiști în continuă formare.
Dedicați misiunii BIOFARM de a face bine prin perfecționare continuă, aceștia lucrează permanent pentru a păstra performanța și inovația la cel mai înalt nivel. Își pun zilnic cunoștințele și priceperea în slujba binelui, acum în laboratoare dotate cu echipamente de ultimă generație.
Cu o suprafață de peste 10.000 de metri pătrați, noua unitate beneficiază de echipamente și instalații de ultimă generație. Având un flux de producție anual de peste 30 de milioane de unități comerciale de comprimate și capsule și peste 10 milioane de produse în formă lichidă, noua fabrică BIOFARM contribuie major la creșterea producției și va face posibilă extinderea pe noi piețe.
Noua fabrică BIOFARM contribuie major la creșterea producției și va face posibilă extinderea pe noi piețe
Nevoile consumatorilor
De-a lungul anilor de activitate, compania a pus accent pe alinierea la noile cerințe ale pieței și nevoile consumatorilor. „Ne dorim ca la finalul zilei să avem gata de pus pe raftul din farmacie cel mai bun produs pentru consumatorii noștri. De aceea am lucrat la dezvoltarea unui portofoliu de soluții terapeutice actuale și relevante pentru consumatorul modern, tradus prin upgrade-ul imaginii brandurilor longevive, cât și prin setarea unui ritm de inovare alert în segmentele emergente din categoria Consumer Healthcare (CHC)”, ne-a declarat Cătălin Vicol, Director General BIOFARM.
Astfel, creșterea exporturilor se înscrie printre obiectivele importante ale companiei în strategia de dezvoltare pe termen mediu și lung, vizând ca exportul să atingă o pondere de 10% din cifra de afaceri.
Creșterea exporturilor se înscrie printre obiectivele importante ale BIOFARM în strategia de dezvoltare pe termen mediu și lung
BIOFARM este deja prezentă în alte 12 piețe externe și urmărește dezvoltarea relațiilor cu parteneri strategici din Europa, Asia de Sud Est, Orientul Mijlociu și Africa, semn că istoria BIOFARM nu se oprește aici.
Citește și https://jurnaluldeafaceri.ro/grovinvest-pune-accent-pe-eficientizare-si-optimizare/
Share the post "BIOFARM, 100 de ani de istorie în industria farmaceutică din România"