Slide

Stiri: Companii

Birotician, o nouă meserie inventată de United

18.07.2016

Warning: DOMDocument::loadHTML(): htmlParseEntityRef: no name in Entity, line: 11 in /home/jurnalul/public_html/www/wp-content/themes/jurnalul/functions.php on line 2878

United, agenție de marketing full-service, a inventat o nouă meserie, cea de Birotician, prin proiectul de re-branding și re-naming al companiei Office Supply Distribution, unul dintre cele mai interesante start-up-uri din domeniul biroticii din România.

Proiectul de re-branding pentru unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața aglomerată de papetărie și birotică din România, în general, și în special din București, s-a desfășurat timp de 5 luni, prin mai multe faze: strategie, naming și design.

În prima fază, United a utilizat o metodologie proprie de dezvoltare a strategiei de brand, Brandsense, stabilind misiunea, viziunea, valorile, poziționarea și promisiunea brandului.

În faza de naming s-a dorit crearea unui nou nume care să reflecte clar și distinctiv poziționarea de expert în industrie, BIROTICIENII, nume apărut în urma mai multor rute creative și inventat.

„Am dorit un nume românesc, pentru un brand românesc, un nume care să sune firesc, dar în același timp original. Așa am ajuns la BIROTICIENII, după mai multe rute creative în care am explorat diferite exprimări și fuziuni ale valorilor și noțiunilor din strategia de brand. Ne-am oprit la BIROTICIENII însă, atât pentru forța lui, dar și pentru capacitatea lui de a genera povești. În plus, numele acesta poate fi ușor citit și chiar asimilat în engleză, de aici și numele site-ului de e-commerce: www.birotician.ro. Ne place să ne gândim că am oferit clientului nostru mai mult decât un rebranding, o platformă internațională de business pe care ei să o creeze pe platforma de brand.” a spus Dan Cîrstea, Managing Partner la United.

În faza de design, grafica Logoului a fost cea care a întregit strategia brandului, logotipul este mov, culoarea regalității, care subliniează poziția BIROTICIENILOR ca experți în piață, iar pentru a scoate in evidență simbolul integrat discret in logo – vârful unui marker – a fost folosit portocaliul.

Numele si poziția brandului, aceea de experți în papetărie și birotică, sunt întărite prin sloganul „Experți în inconsumabile”, care prin calitate și servicii fac obișnuitele consumabile să devină inconsumabile.

Realizarea manualului de brand și declinarea noii identități într-o serie de materiale de brand: de la cărți de vizită, template-uri pentru prezentări, broșură, mapă, foaie cu antent, până la personalizare auto, materiale promoționale și website de prezentare au încheiat procesul de re-branding și re-naming al companiei Office Supply Distribution

„Decizia de re-branding a venit natural, din dorința construirii unei noi identități care să ne diferențieze de ceilalți jucători din piață. Colaborarea cu United a fost una pozitivă, extraordinară pentru direcția companiei! United nu numai că a definit/inventat meseria de birotician, dar implicit a conturat și personalitatea acestuia: expert, om de echipă, proactiv. BIROTICIENII, reprezintă veritabilul în branding: inovație și autenticitate.” susține Mihaela Ginerică, National Sales Manager BIROTICIENII.