Black Friday 2018

Black Friday 2018. Tranzacțiile online vor crește cu 30%

05.11.2018

Black Friday 2018. Valoarea totală a tranzacțiilor online va crește cu 30% comparativ cu anul trecut, conform estimărilor PayU România. Nivelul va ajunge, așadar, la peste 243 milioane de lei.

”Nu mai este o surpriză că Black Friday este evenimentul cel mai așteptat în e-commerce. Dacă luăm în calcul valoarea totală a cumpărăturilor online de Black Friday, incluzând aici atât tranzacțiile achitate online, cât și cele cu numerar la livrare, ne așteptăm ca întreaga sumă să se ridice la peste 813 milioane de lei” declară Marius Costin, Country Manager PayU România.

Black Friday 2018. Cum plătesc cumpărătorii online

Nu mai puțin de 35% din valoarea totală a tranzacțiilor procesate va proveni din plățile făcute cu un card în rate fără dobândă.

De asemenea, plata cu un singur click va avea și anul acesta o pondere importantă în prima parte a zilei de 16 noiembrie. Acest lucru se datorează faptului că prin această metodă de plată consumatorii pot plăti rapid și în siguranță, asigurându-se astfel că obțin produsul preferat.

”Ultimele statistici arată că 40% din populația României cumpără online, iar din aceștia 70% fac achiziții lunare. Acest lucru indică o maturizare a pieței de e-commerce și o constanță în comportamentul de consum online, iar Black Friday este momentul care indică cel mai bine trendurile în comerțul online. În ultimii doi ani, metodele de plată cu cea mai mare creștere – plata în rate și plata cu un singur click – au scos în evidență poate cel mai important trend și indicator de business: încrederea consumatorilor. Din ce în ce mai mulți români se pregătesc de Black Friday și aleg să plătească online, arătându-și astfel încrederea în magazin și în serviciile oferite” adaugă Marius Costin, Country Manager PayU România.

Black Friday 2018. Ce cumpără românii?

Produsele din categoria fashion ocupă un loc din ce în ce mai important în coșul online de cumpărături. De asemenea, categoria home&deco are creșteri mari de la an la an.

Pe de altă parte, produsele IT&C se vor menține și în 2018 pe primul loc în clasamentul preferințelor cumpărătorilor.

Black Friday 2018. Valoare medie a coșului de cumpărături

Conform PayU, valoarea medie a coșului de cumpărături se va menține în jurul valorii de 600 lei. Acest nivel este similar cu nivelul din 2017.

Comerțul online transfrontalier

În 2017, în platforma PayU au fost înregistrate tranzacții din 70 de țări.

Astfel, persoane din Pakistan, Cipru sau Rusia au cumpărat produse de pe site-urile românești de Black Friday.

,,Comerțul online transfrontalier este principalul trend pe piața digitală fără frontiere, iar Black Friday îl confirmă. Magazinele online din România trebuie să fie pregătite pentru cumpărătorii din alte țări, iar primul pas este să se asigure că au metodele de plată potrivite. De exemplu, pentru cardurile emise în alte valute este important să pună la dispoziție clienților o metodă de plată precum Multi Currency Pricing (MCP), prin care cumpărătorii au posibilitatea de a plăti în valută la un preț fix și constant.” adaugă Marius Costin.

Citește și Departamentul de Audit EY România: Alina Dimitriu este noul Partener

 

 

Citiți și despre:

O părere la “Black Friday 2018. Tranzacțiile online vor crește cu 30%

  1. Pingback: Pizza Hut Delivery Oradea: Unde este unitatea? | Jurnalul de Afaceri

Comentariile nu sunt permise.