Black Friday 2019

Black Friday 2019: Cele mai vândute produse

01.11.2019

Black Friday 2019. Românii vor face, în acest an, cumpărături online în valoare de 1,2 miliarde de lei. Valoarea tranzacțiilor va crește cu 25% față de anul trecut, potrivit datelor PayU România. Compania estimează că Black Friday își va continua trendul ascendent. Ediția Black Friday 2019 va aduce o creștere cu 25% a valorii tranzacțiilor online comparativ cu anul trecut, ajungând la peste 360 milioane de lei. În plus, estimările arată că valoarea totală a cumpărăturilor online, inclusiv achitate cu numerar la livrare, va înregistra o creștere similară.

Black Friday 2019. Cel mai așteptat eveniment în e-commerce

„Investițiile constante și susținute ale furnizorilor de servicii de plată online, cât și ale comercianților în noi tehnologii și în educația cumpărătorilor, au transformat Black Friday în cel mai așteptat eveniment în e-commerce. De la an la an, tot mai mulți români văd că este mai simplu, mai sigur și mai rapid să cumpere și să plătească online. Ne așteptăm ca întreaga valoare a tranzacțiilor să crească cu 20% și să ajungă la 1,2 miliarde de lei, incluzând atât pe cele achitate online, cât și cumpărăturile cu numerar la livrare”, a declarat Marius Costin, Country Manager PayU România.

Black Friday 2019. Cele mai vândute produse

Categoria IT&C va rămâne în topul preferințelor românilor. Valoarea medie a coșului de cumpărături va continua să scadă.

Vânzările de produse din categoriile fashion, home & deco și turism au și ele creșteri constante de la an la an. Însă, în topul preferințelor românilor vor rămâne:

  • produsele IT&C (electronice și electrocasnice)
  • produsele fashion (îmbrăcăminte, încălțăminte, accesorii).

Black Friday 2019. Câți bani alocă românii?

Valoarea medie a coșului de cumpărături reprezintă un indicator relevant al unui eveniment de e-commerce tot mai matur. În 2019, estimările arată că va înregistra o ușoară scădere de 4% față de anul trecut. Astfel, se va ajunge la 650 de lei.

Black Friday 2019. Comportamentul românilor

Încrederea românilor în cumpărăturile online este în continuă creștere. Ei aleg modalități de plată rapide și sigure. Plata cu un singur click va avea o pondere semnificativă pe 15 noiembrie, urmând ca 70% dintre plățile online să fie efectuate cu un singur click, potrivit estimărilor PayU România.

40% din valoarea totală a tranzacțiilor procesate vor proveni din plățile cu un card în rate fără dobândă. Valoarea medie a coșului de cumpărături plătit cu un astfel de card este, în medie, cu 50% mai mare decât coșul mediu de cumpărături obișnuit.

Black Friday 2019. Românii se pregătesc în avans

„Edițiile anterioare de Black Friday ne-au arătat că românii se pregătesc în avans pentru cel mai important eveniment de shopping al anului. Aceștia verifică fiecare categorie de produse de care sunt interesați și își pregătesc lista de cumpărături, în timp ce își înregistrează cardurile în sistemul comercianților, pentru plăți rapide și sigure, efectuate cu un singur click. De exemplu, eMAG a anunțat că peste 1 milion de persoane și-au înregistrat deja cardurile în aplicația eMAG, pentru a putea plăti cu un singur click”, a adăugat Marius Costin.

Black Friday 2019. Tranzacții transfrontaliere

Anul trecut, aproximativ 10% din totalul plăților online de Black Friday au fost tranzacții efectuate cu un card emis într-o altă țară. În timp ce persoane din țări exotice precum Australia, Japonia, Coreea de Sud sau Singapore au cumpărat produse de la magazinele online românești care au avut promoții de Black Friday, Ungaria și Regatul Unit vor rămâne și anul acesta în topul țărilor de unde vor fi efectuate cele mai multe plăți online.

Principala tendință pe o piață digitală fără frontiere

„Comerțul electronic transfrontalier este principala tendință pe o piață digitală fără frontiere, iar Black Friday confirmă în fiecare an acest lucru. Cumpărători din toată lumea cumpără din România și tot mai mulți români își extind căutarea pentru produsele preferate și pe platformele din afara țării. Acest lucru indică doar faptul că magazinele online românești trebuie să fie gata pentru cumpărători internaționali, dar și să își extindă afacerile în afara țării. PayU este un partener de încredere pentru a facilita acest proces”, a încheiat Marius Costin.

PayU pune la dispoziția retailerilor care doresc să își extindă afacerea în afara granițelor țării platforma globală PayU HUB. Prin integrarea unică cu interfața API, comercianții au acces la 2,3 miliarde de potențiali clienți noi de pe piețele cu creșteri importante precum Asia, Europa Centrală și de Est, Orientul Mijlociu, India, Africa și America Latină. Din experiența PayU, comercianții români încep să își extindă afacerile transfrontaliere. Cei care au făcut deja acest pas au înregistrat vânzări care au contribuit cu 50% la cifra de afaceri.

Printre retailerii din portofoliul PayU care vor participa la ediția Black Friday de anul acesta se numără:

  • eMAG
  • FashionDays
  • PC Garage
  • Altex
  • Elefant
  • Flanco
  • Jysk
  • Kika
  • Vivre
  • F64
  • iStyle

Citește și Black Friday 2019 evoMAG: Au început reducerile!

 

 

 

 

Citiți și despre: