Stiri: Retail

Ce produse cumpara românii de Black Friday 2021?

Ce produse cumpără românii de Black Friday 2021?

12.11.2021

Black Friday 2021. Datele procesatorului de plăţi online PayU arată că valoarea medie a coşului de cumpărături înregistrată vineri, în primele 30 de minute de la startul campaniei de reduceri Black Friday 2021, se situa la 322 de lei, în timp ce numărul mediu de tranzacţii era de 14 pe minut.

La ora 7:30, volumul total al tranzacţiilor se ridica la valoarea de 1,99 milioane de lei. Nivelul era în scădere cu 72,08% faţă de anul anterior. Numărul total de tranzacţii se situa la 5.273, cu aproape 40% sub nivelul din 2020.

Volumul tranzacţiilor creşte

Însă, după două ore de la debutul campaniei, totalul volumelor tranzacţionate a fost de aproape 132 de milioane de lei, cu 12,23% peste rezultatul din 2020, în acelaşi interval orar.

La această oră, numărul total al tranzacţiilor a ajuns la 191.887, în creştere cu 42,34% comparativ cu anul anterior, în timp ce valoarea medie a coşului de cumpărături s-a majorat la 684 de lei, iar în varianta cu rate se ridică la 1.064 de lei.

Pe lista produselor preferate comandate conduce segmentul:

  • IT&C – cu 142.959 de tranzacţii (+75,19%)
  • eTal (41.727 tranzacţii, +21,95%)
  • îmbrăcăminte (3.814 tranzacţii, +2,01%)

Intenţia de cumpărare

Conform unui studiu realizat de Kantar România, peste 50% dintre românii cu vârste cuprinse între 18 şi 65 de ani au în plan să cumpere de Black Friday cel puţin un produs. Intenţia de cumpărare este mai ridicată la segmentul de vârstă 18-34 de ani.

În ceea ce priveşte bugetul pe care intenţionează să îl cheltuiască de Black Friday, peste o treime dintre respondenţi au planificat până în 1.000 de lei, 40,7% dintre aceştia intenţionează să aloce un buget cuprins între 1.000 şi 3.000 de lei, iar 15,8% dintre respondenţi au declarat că vor cheltui peste 3.000 de lei de Black Friday.

Citeşte şi Ce buget alocă românii de Black Friday 2021?