Compania specializată în soluţii de ecommerce, Blugento, ajunge la 300 de magazine online construite de la zero pentru clienţi din aproape toate domeniile de activitate. Astfel, până la ora actuală, peste 350.000 de produse au fost vândute prin intermediul platformei Blugento, din industrii foarte variate, de la domenii populare în online, precum fashion, beauty, home&deco şi produse pentru copii, la domenii care presupun comercializarea de produse nișate, precum cele pentru apicultori, obiecte de artă sau produse tradiționale românești.
„Ritmul în care lucrăm este unul foarte alert. Lansăm câte un magazin online în fiecare zi și, ținând cont de cererea ridicată din ultimele luni, estimăm că în următorul an va crește acest indicator”, spune Sandu Băbăşan, CEO Blugento. „Cererea din ce în ce mai mare din partea mediului antreprenorial se datorează şi faptului că eforturile noastre nu se limitează la realizarea unui site, ci vizează integrarea acestuia cu soluţiile populare de pe piaţă şi dezvoltarea unui sistem de sprijin pentru start-up-uri, în general, care să le asigure succesul online”.
În acest sens, platforma este integrată cu peste 100 de soluții de plată, curierat, marketing și alte servicii care oferă avantaje competitive magazinelor online.
„Cât priveşte anul viitor, vom extinde parteneriatele strategice la nivel național cu un jucător mare de pe piața de telecom, dar și cu alți furnizori de soluții de eCommerce din zona de curierat și plăți online. Pe plan extern, am avut un feedback foarte bun pe soluția de eCommerce pe care o oferim. Există clar nevoia unei soluții SaaS pe Magento, iar Blugento vine cu avantajul unui design custom modern și cu un cost foarte avantajos. Acest lucru ne dă curajul să ne promovăm și mai puternic produsul pe piața externă, odată cu demararea unei noi runde de finanţare la începutul anului viitor”, mai spune Sandu Băbăşan.