Slide

Stiri: Retail

Braiconf deschide un magazin în cadrul hotelului J.W. Mariott

08.05.2015

Producătorul de cămăși Braiconf a anunţat extinderea rețelei cu un concept store în cadrul galeriilor Grand Avenue ale hotelului J.W. Marriott. Noul magazin se dedică tradiției, oferind exclusiv cămăși pentru domni de toate vârstele.

Gama de produse prezentă în cardul noului magazin este disponibilă doar în showroom-ul din Calea 13 Septembrie, subliniind astfel poziția companiei pe piața produselor de lux.

Braiconf este primul producător român care intră cu un magazin exclusiv pe galeria The Grand Avenue, alături de brand-uri renumite la nivel internațional.

Cel de-al 17-lea magazin din rețeaua Braiconf marchează totodată și repoziționarea unui brand românesc. Noua identitate vizuală se regăsește în toate elementele din concept store-ul de pe The Grand Avenue și numitorul comun este noul logo Braiconf ce pornește de la litera “b” și se transformă grațios în Măiastra Braiconf. Acestă campanie de repoziționare marchează cei 65 de ani pe care producătorul român îi aniversează pe piața locală.

”Lansarea magazinului de pe The Grand Avenue demonstrează faptul că astăzi, la 65 de ani de la înființarea acestui brand, suntem pregătiți să ne extindem pe segmentul de lux atât cu colecții exclusive, cât și cu concept store-uri care să impresioneze prin abordarea unică și prin customer service remarcabil. Aceștia sunt pilonii pe care ne bazăm expansiunea. Strategia este una extrem de simplă – tradiția se întâlnește cu regulile contemporane ale retail-ului de fashion și în acest mod asigurăm continuitatea unui brand românesc de succes. Tocmai pentru a răspunde clienților și nevoilor lor, pe o piață extrem de competitivă, le oferim clienților noștri și posibilitatea de a achiziționa produsele online, pentru că noi credem în modelul omni-channel.”, a declarat Mădălina Drăgan, Director General, în cadrul Braiconf.

Compania a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 33,5 milioane de lei, în creştere cu 9%, şi un profit net de 2,2 milioane de lei, mai mare cu 17% faţă de 2013.

Încă de la începutul anului, Braiconf și-a consolidat prezența pe piața locală prin deschiderea unui magazin nou în Brașov. Astfel, magazinul din J.W. Marriott este cel de-al doilea adăugat pe harta Braiconf anul acesta.