Brandul de modă Tati pătrunde pe piaţa din România

01.09.2016

Centrul comercial Veranda va găzdui primul magazin din ţara noastră al brandului de modă Tati. Unitatea va fi deschisă de către grupul Peeraj, odată cu finalizarea mall-ull în ultimul trimestru al anului curent. Proiectul Veranda a ajuns prin urmare la un grad de ocupare de 90%.

„Tati oferă o gamă largă de produse, la prețuri competitive, și ne bucurăm că va fi disponibil pe piața din România, prin inaugurarea locației din Veranda. Astfel, locuitorii din zona Obor vor fi primii care vor putea avea acces la oferta brandului francez, obiectivul nostru fiind să realizăm un mix ideal de chiriași, care să vină în completarea opțiunilor deja existente”, a declarat Andrei Pogonaru, dezvoltator al Veranda.

Acesta a spus că majoritatea chiriașilor au preluat deja spațiile pe care le vor ocupa și lucrează la amenajarea magazinelor.

“Deschiderea primului magazin Tati în România în centrul comercial Veranda din Obor reprezintă o mişcare strategică a grupului nostru de a găsi platforma ideală pentru comercializarea produselor brandului francez. Așteptăm cu nerăbdare vizitatorii mallului să ne treacă pragul și să profite de ofertele pe care le pregătim special pentru ei”, a adăugat Marian Radu, reprezentant al grupului Peeraj.

Magazinul Tati va ocupa 1.700 de metri pătraţi în centrul comercial Veranda, incluzând atât haine, cât şi produse de înfrumuseţare şi pentru casă.

Printre magazinele prezente în Veranda se mai află: H&M, C&A, CCC, Deichman, Triumf, Lora Shoes, Zaza și Le Cashmere Heritage.

 

 

Citiți și despre: