Brandul Pioneer

Brandul Pioneer are o nouă imagine. Anunţul făcut de Corteva Agriscience

09.12.2020

Brandul Pioneer. Corteva Agriscience a prezentat noua imagine a emblematicului brand european Pioneer®. Aceasta reflectă angajamentul de a duce agricultura la nivelul următor. Noua imagine este însoțită de sloganul „Driving Farming Forward™” (Ducem agricultura la nivelul următor) și de sintagma „Made to Grow™” (Creat pentru a crește), care reflectă concentrarea continuă a eforturilor companiei pe dezvoltarea fermierilor și a agriculturii.

Brandul Pioneer. 100 de ani

Brandul Pioneer® al companiei Corteva a fost creat în urmă cu aproape 100 de ani și este recunoscut pentru contribuția sa la inovații de importanță globală, precum semințele hibride. Mulți fermieri consideră în continuare că Pioneer® a fost punctul de plecare al businessului cu semințe, iar imaginea adusă în contemporaneitate a brandului se vrea o ancoră pentru următoarea generație de fermieri.

Noul brand se concentrează pe inovarea continuă și pe atributele-cheie ale mărcii Pioneer®, cum ar fi apropierea față de fermieri, furnizarea de expertiză agronomică și cunoștiințe pentru gestionarea afacerii.

Reprezentanții Pioneer vor colabora cu fermierii pentru dezvoltarea unor practici agricole mai durabile.

Brandul Pioneer. Lider mondial

În calitate de lider mondial în dezvoltarea și furnizarea de genetică avansată, asigurând semințe de calitate superioară fermierilor din peste 90 de țări, Pioneer va colabora în continuare cu fermierii pentru a le susține dezvoltarea. Acesta le va oferi cunoștințe tehnice, inovații și expertiză agronomică de neegalat.

Monica Sorribas, Marketing Leader pentru Europa în cadrul Corteva Agriscience, a declarat: „Pioneer a oferit de-a lungul timpului o varietate de neegalat de semințe. Suntem extrem de respectați în comunitatea agricolă, grație performanței noastre demonstrate în ultimii 94 de ani. Este momentul să ne adresăm următoarei generații de fermieri și să ne modernizăm atributele-cheie pentru a-i susține în a cultiva ceea ce este important pentru ei.

În Europa, portofoliul brandului Pioneer® cuprinde:

  • porumb
  • floarea-soarelui
  • rapiță
  • soia
  • bumbac
  • lucernă
  • sorg,
  • hibrizii de porumb Optimum® AQUAmax®
  • produsele inovatoare Pioneer Protector®
  • hibrizii de floarea-soarelui marca Pioneer® cu toleranță la erbicidul ExpressSun®

Performanţă

„Ne vom strădui în continuare să ne ajutăm clienții să îmbunătățească an de an performanța fermelor, prin cunoștinte agronomice de ultimă generație, agricultură digitală și expertiză financiară – scopul nostru fiind întotdeauna ca aceștia să obțină rezultate excepționale și să își atingă deplin potențialul. Conform viziunii noastre referitoare la durabilitate, vom colabora cu fermierii pentru a-i ajuta să-și construiască exploatații moderne, profitând de resursele bogate pe care le oferă solul și protejând bogăția acestuia.”, a mai spus Monica Sorribas.

Citeşte şi Veste bună. Cum a evoluat PIB-ul României în trimestrul al treilea din 2020?

 

 

 

Citiți și despre: