Brico Dépôt a anunțat că introduce în România o nouă politică de prețuri. Este vorba despre „Depocraţia preţurilor mici” şi conceptul „Arivaj”, oferind astfel clienților acces la o gamă selectivă de produse, la prețuri sub media pieței.
Politica de preț reduse este menținută printr-un serviciu de autoservire și produse în cantităţi industriale, sub sloganul – „Depocraţia preţurilor mici”.
Compania a mai precizat că politica Brico Dépôt este de a ţine pasul cu dinamica pieţei, prin conceptul „Arivaj”, care se referă la produse ce nu pot fi găsite în gama permanentă, vândute în cantități limitate, la prețuri foarte mici și sub media pieţei
„Ne concentrăm pe prețuri mici în fiecare zi, fără a sacrifica însă calitatea. Aducem cele mai noi tendinţe în domeniu şi le facem accesibile pentru clienţi. Magazinele au un concept simplu, clar, de economisire a timpului. Produsele «Arivaj» stimulează ritmul comercial și dinamica pieţei”, spune Patrick Papot, Director General Delegat, Brico Dépôt România.