Brico Depot magazine

Brico Depôt a încheiat procesul de transformare a magazinelor Praktiker

20.03.2019

Retailerul Brico Depôt România a anunțat că a finalizat procesul de transformare a celor 19 magazine Praktiker în Brico Depôt. De asemenea, compania anunță o nouă poziționare de brand, mai apropiată de clienți.

Acum, rețeaua de magazine Brico Depôt cuprinde 34 de magazine, în 25 de orașe din țară.

Brico Depôt România este parte a Kingfisher plc, companie internațională de îmbunătățire a locuinței.

Brico Depôt magazine. Ce modificări au fost făcute?

Acțiunile de transformare a magazinelor Praktiker în Brico Depôt au fost gândite ținând cont de:

  • modul în care clienții își planifică proiectele de renovare și amenajare
  • suprafețele și bugetele de care dispun
  • uneltele de care au nevoie

Brico Depôt magazine. Avantaje pentru clienți

Clienții Brico Depôt vor beneficia, așadar, de o experiență îmbunătăţită de cumpărare, adaptată așteptărilor și cerințelor lor și vor putea găsi mult mai ușor și mai repede produsele la raft.

În plus, au fost prevăzute și amenajate noi spații inspiraționale, precum showroom-uri de baie, în care clienții pot testa și vedea în realitate cum va arăta baia lor. În plus, datorită noului mod de dispunere a produselor – mai intuitiv și ușor de urmărit – alegerile clienților vor fi mult mai simple.

Odată cu încheierea procesului de transformare, Brico Depôt marchează trecerea către o nouă etapă a strategiei operaționale și lansarea unei noi poziționări de brand. Aceasta este însoțită de un nou slogan: „it’s good to be home”.

Brico Depôt magazine. Ce spune conducerea retailerului?

„Le propunem clienților un nou Brico Depôt și o nouă abordare, mai apropiată de nevoile și așteptările acestora. Credem că fiecare dintre noi ar trebui să aibă o casă în care să se simtă bine, iar obiectivul nostru este ca îmbunătățirea locuinței să devină accesibilă tuturor. Îi invităm în noile magazine, în care vor descoperi soluţii adaptate diverselor provocări cu care se confruntă în proiectele de amenajare și renovare, precum și game inovatoare de produse, la prețuri mici zilnic”, declară Adela Smeu, CEO Brico Depôt România.

Brico Depôt magazine. Noul catalog Brico Depôt

Compania a lansat, totodată, noul catalog „Idei pentru grădină și balcon”. Acesta este inspirat din poveștile a șapte clienți cu provocări diferite de reamenajare a grădinii sau balconulului.

În noul catalog, clienții pot găsi:

  • inspirație pentru noi proiecte
  • soluții inteligente
  • idei de amenajare

Catalogul este valabil în perioada 15 martie – 30 iunie 2019.

Citește și The Woman 2019 Cluj-Napoca: Nevoia de schimbare este absolut firească

 

 

 

 

Citiți și despre:

O părere la “Brico Depôt a încheiat procesul de transformare a magazinelor Praktiker

  1. Pingback: Piata asigurarilor din Romania 2018 - date ASF | Jurnalul de Afaceri

Comentariile nu sunt permise.