Bugetul alocat achiziționării de cadouri pe care le va aduce Moș Nicolae, în această seară, este, la nivel declarativ, de 294 lei, nivel fiind similar cu cel de anul trecut (290 lei), în timp ce aproape 50% dintre persoane intenționează să cheltuiască cu această ocazie între 100 și 250 lei.
În aproape 80% dintre familiile orășenilor va poposi Moș Nicolae pentru a aduce cadouri copiilor cuminți și nu numai, conform datelor celui mai recent studiu de piață realizat de MEDNET Marketing Research Center.
Comparativ cu 2013, numărul celor care intenționează să cumpere cadouri cu această ocazie este constant, neînregistrând astfel creșteri sau scăderi semnificative din punct de vedere statistic.
Cele mai întâlnite cadouri aduse în ghetuțe de Moș Nicolae sunt dulciurile și jucăriile şi, chiar dacă nu au obținut un procent suficient de mare, printre cadouri sunt menționate și nuielușele dăruite celor obraznici.
Studiul mai arată că faţă de anul trecut a scăzut numărul celor care le cumpără celor dragi articole vestimentare, acestea fiind oferite cadou cu ocazia Crăciunului. Însă a crescut numărul celor care s-au orientat către alte categorii de cadouri cum ar fi cărțile.
Raportul a fost realizat pe un eşantion reprezentativ pentru Bucureşti şi oraşele cu peste 100.000 locuitori, în perioada 25 – 28 noiembrie 2014, fiind intervievate telefonic 800 persoane cu vârsta cuprinsă în intervalul 18 – 65 ani.