Stiri: Companii

BusinessMark

BusinessMark are o nouă identitate vizuală

25.07.2022

BusinessMark intră în al 20-lea sezon de evenimente cu o nouă identitate vizuală. În cei aproape 10 ani de activitate, compania şi-a pus amprenta asupra comunităților centrale și locale, prin sute de evenimente din domenii precum:

  • tax & finance
  • resurse umane
  • supply chain & logistics
  • transporturi
  • real estate & construction
  • banking
  • fintech & financial services
  • IMM & antreprenoriat
  • food & agribusiness
  • sustenabilitate & CSR
  • sales & marketing
  • management
  • retail & FMCG

BusinessMark şi-a început activitatea cu evenimente „concept propriu” organizate în București, proiecte care au continuat să se extindă și să prindă contur în comunitățile locale de profesioniști din orașe ale țării, precum: Cluj-Napoca, Timișoara, Brașov, Iași și Sibiu.

Pandemia a determinat BuinessMark să facă pași importanți spre digitalizare. Astfel, a evoluat de la evenimente organizate exclusiv offline la evenimente exclusiv online, iar acum este timpul evenimentelor hibride.

«Events designed to make an impression»

„Suntem în cel de al 20-lea sezon de conferințe BusinessMark, iar modul în care noi, ca abordare, ne-am schimbat în acest timp am simțit că este momentul să se reflecte la nivel de identitate vizuală. Trecem de la dorința de a pune un «semn de exclamare», de a ne remarca în mediul business, la dorința de a ne lăsa amprenta, de a produce un impact concret. Cred că noua noastră identitate vizuală reflectă maturizarea echipei noastre, dar și aerul proaspăt care cred că încă ne definește. Noul nostru slogan, «Events designed to make an impression» are în vedere acel «aftertaste» pe care ne dorim ca participanții la un eveniment organizat de noi să îl aibă. Mă refer la acel sentiment de încredere și motivație ce atinge un anumit nivel de profunzime, ce nu se evaporă a doua zi, ce vine din lucruri concrete, pragmatice. Din dorința noastră constantă de îmbunătățire am lansat si un nou website ce vine cu optimizările necesare pentru o mai bună experiență de navigare”, a explicat Andreea Drăgan, Managing Partner BusinessMark.

Proiecte cu impact

„Noua identitate vizuală vine ca o continuare a evoluției noastre, ca o întărire a dorinței de a ne pune amprenta asupra mediului de business. Acum aproape zece ani am pornit la drum pentru a oferi mediului de afaceri proiecte cu impact, de a crea contexte relevante pentru organizații, de schimb de experiență, învățare și dezvoltare a business-ului. Reziliența și digitalizarea ne-au susținut activitatea în ultimii ani, dorința și energia de a crea experiențe valoroase și de a progresa sunt încă acolo”, a menționat Daniel Drăgan, Managing Partner BusinessMark.

„Nu există secrete pentru succes”

„Nu există secrete pentru succes, însă există schimbări care îți pot aduce succesul! După nouă ani în care «cravata BusinessMark» și-a pus amprenta asupra evenimentelor noastre, am decis că a venit timpul schimbării. Seriozitatea, creativitatea, responsabilitatea și calitatea evenimentelor rămân în continuare atuurile noastre”, a transmis, la rândul său, Dan Popescu, Managing Partner BusinessMark, cu acest prilej.

Experienţa clienţilor

BusinessMark pune în continuare accentul pe experiența clienților și vine în întâmpinarea nevoii acestora de a evolua, de a inova, de a fi informați, aducând în fața publicului, de fiecare dată, cei mai bine pregătiți specialiști din companii de top românești și internaționale.

Compania pune „amprenta” în viețile profesionale ale participanților, producând un impact concret.

Digitalizarea este un element esențial

Pandemia a demonstrat că digitalizarea este un element esențial în dezvoltarea unui brand și care asigură o evoluție naturală a acestuia.

„Timpul este tot mai prețios, viețile noastre curg într-un ritm tot mai accelerat și, de aceea, lucrăm la dezvoltarea de produse digitale care să răspundă acestor nevoi, cât și nevoii oricărui profesionist în domeniu de a se dezvolta și perfecționa tot timpul. Rămâneți cu ochii pe toate platformele noastre pentru a afla primii ce v-am pregătit!”, conform sursei citate.

Evenimentele BusinessMark din toamna lui 2022

BusinessMark a mai anunţat că a fost definitivat calendarul evenimentelor din această toamnă, ce se vor desfășura pentru al doilea an consecutiv în format hibrid, atât în București, cât și în principalele orașe din România.

Puteți afla mai multe detalii pe site-ul business-mark.ro/calendarul-evenimentelor-businessmark-toamna-2022

Citeşte şi BusinessMark, evenimente concept propriu online si offline