Slide

Stiri: Companii

Cable Direct o numeşte pe Ecaterina Matei director comercial

11.12.2015

Warning: DOMDocument::loadHTML(): htmlParseEntityRef: no name in Entity, line: 7 in /home/jurnalul/public_html/www/wp-content/themes/jurnalul/functions.php on line 2878

Ecaterina Matei va fi numită, începând din 1 ianuarie, director comercial al Cable Direct, prima companie românească dedicată vânzării de publicitate pentru televiziunile tematice. Având experienţă de 15 ani în televiziune, ea va conduce activitatea Cable Direct şi va avea în coordonare profesionişti în diferite domenii, precum vânzări, marketing & PR, cercetare, trafic şi planificare. Obiectivele sale, în noua poziţie, vor include lărgirea portofoliului de clienţi, creşterea cifrei de afaceri şi elaborarea unei strategii de dezvoltare a companiei.

“Pasul de la televiziunea generalistă la cea de nişă reprezintă o provocare. Experienţă şi know-how dobândite în televiziunea generalistă vor fi atuurie mele pe piaţa televiziunilor de nişă, care este în continuă creştere. Îmi voi concentra atenţia, mai ales, pe creşterea numărului de parteneri şi pe oportunităţile oferite de digitalizarea pieţei de televiziune”, a explicat Ecaterina Matei.

Până în prezent, ea a fost director comercial pentru Prima, dobândind astfel atât experienţă pe piată locală de televiziune, cât şi pe plan internaţional, în cadrul companiilor mulţi-naţionale ProSiebenSat1 şi SBS Group.

„Mă bucur că Ecaterina Matei se va alătură echipei Cable Direct. Experienţa şi cunoştinţele ei vor fi puse în valoare lucrând într-o echipă foarte bine pregătită”, spune John Florescu, fondatorul companiei.

Cable Direct România este parte a grupului Sony Pictures Entertainment. Pe lângă vânzarea de spaţiu media pentru televiziunile de nişă, compania desfăşoară şi activităţi de marketing, producţie de programe finanţate de clienţi, organizare de evenimente şi campanii promoţionale pentru mediile reprezentate, care ajută la implementarea strategiei de marketing a acestora, a politicii de vânzări şi a poziţionării lor pe piaţa media.