Cafenele 5 to go

Cafenelele 5 to go anunţă o nouă premieră pentru România

01.07.2020

Cafenele 5 to go. O nouă premieră în România a fost anunţată de lanţul de cafenele 5 to go. Compania introduce în unităţile sale paiele comestibile pentru băuturile reci, fiind primul business cu o astfel de inițiativă. Pentru băuturile calde, 5 to go introduce în cafenele, tot de la 1 iulie, paiele biodegradabile și compostabile.

Cafenele 5 to go. Un business sustenabil

Lanţul de cafenele face astfel un pas important către obiectivul de a deveni un business 100% sustenabil până în 2025.

Inițiativa face parte dintr-un plan amplu de business. Acesta este construit pentru următorii cinci ani. Planul vizează utilizarea exclusivă de materiale din surse sustenabile și regenerabile.

Anul trecut, în întreaga rețea 5 to go s-au consumat peste 1 milion de paie din plastic. Decizia de a le înlocui aduce astfel o contribuție semnificativă la mediul înconjurător și la construirea unui viitor mai verde.

Cafenele 5 to go. Ce spune conducerea companiei?

„De la lansarea sa, 5 to go a marcat multe premiere pentru piața din România. Întotdeauna, planul nostru de dezvoltare a vizat construirea unui model de business stabil și sustenabil, fără a neglija inovația și dorința de a ne surprinde clienții cu produse, oferte sau campanii. Iată că și de această dată reușim să venim cu o premieră! Paiele comestibile sunt aduse în parteneriat cu un brand cu o filosofie puternică în spate de salvare a planetei prin acțiuni mici, dar semnificative, cum e și aceasta”, a declarat Radu Savopol, co-fondator 5 to go.

Tranziția cu paiele din plastic se va face treptat, însă până la începutul lunii august se estimează să existe în locații doar noile paie, cele comestibile și cele biodegradabile și compostabile.

Cafenele 5 to go. Din ce sunt făcute paiele comestibile

Paiele comestibile sunt pe bază de zahăr și sunt disponibile în 5 variante – cu aromă de ciocolată, de căpșuni, de măr, de lime și fără aromă și se vor oferi la întreaga gamă de băuturi reci, precum limonadă, smoothie, frappe, ice coffee. Ele încep să se dizolve în băutură după o oră și nu schimbă cu nimic proprietățile băuturilor reci.

„Clienții 5 to go sunt tineri, dinamici, preocupați de lumea în care trăiesc și de mediul înconjurător. Inspirați de ei și motivați de viziunea noastră de business, am reușit să venim cu această inovație și să fim primul lanț de cafenele din România care introduce paiele comestibile. Ne place să setăm trenduri, iar de această dată ne-ar bucura cu atât mai mult să ni se alăture și alte locații în această inițiativă verde”, a precizat Lucian Bădilă, co-fondator 5 to go.

Citeşte şi Plăţile online cu cardul 2020. Anunţ important făcut de Visa

 

 

Citiți și despre:

  • Două minidrone, în oferta OrangeDouă minidrone, în oferta Orange Orange România și Parrot aduc în oferta operatorului două minidrone, Rolling Spider şi Jumping Sumo. Acestea pot fi controlate de pe smartphone sau tabletă, cu ajutorul aplicației gratuite FreeFlight 3 pentru […]
  • Fermierii pot beneficia de reducerea accizei la motorinăFermierii pot beneficia de reducerea accizei la motorină Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale (MADR) a anunţat aprobarea procedurii de accesare a schemei de ajutor de stat pentru reducerea accizei la motorina utilizată de fermieri în agricultură. Astfel, […]
  • Migrația profesioniștilor, o problemă reală pentru RomâniaMigrația profesioniștilor, o problemă reală pentru România Efectele migrației asupra economiei și asupra pieței forței de muncă românești. În anul 2017, aproximativ 250.000 de români au migrat spre țări mai dezvoltate din punct de vedere economic. Categoria de vârstă […]
  • Cluj Business Campus, un mini-oraș al anului 2020Cluj Business Campus, un mini-oraș al anului 2020 Campusul este un proiect mixt, care include 3 clădiri de birouri, o componentă rezidențială cu 180 de apartamente și o varietate de posibilități pentru petrecerea timpului liber. Cluj Business Campus este […]
  • Black Friday: PayU România estimează tranzacții în creştere cu 60%Black Friday: PayU România estimează tranzacții în creştere cu 60% PayU România estimează o creștere cu 60% a volumelor tranzacționate de Black Friday 2016, ajungând la o valoare de 110 milioane lei, comparativ cu nivelul raportat anul trecut. Din totalul comenzilor, 25% vor […]