Stiri: Companii

Campania "Arctic pentru sanatate"

Campania „Arctic pentru sănătate”: Produse electrocasnice pentru Spitalul „Grigore Alexandrescu”

24.08.2021

Campania „Arctic pentru sănătate”. Compania Arctic continuă să sprijine comunităţile din care face parte şi donează produse electrocasnice în valoare de 100.000 de lei Spitalului Clinic de Urgenţă pentru Copii „Grigore Alexandrescu”.

Donaţia face parte dintr-o campanie amplă derulată de companie la nivel naţional – „Arctic pentru sănătate” – iniţiată la începutul pandemiei, în cadrul căreia a donat electrocasnice în valoare de peste 1,4 milioane de lei cu scopul de a susţine efortul echipelor medicale în lupta împotriva crizei generate de COVID-19.

Campania „Arctic pentru sănătate”. 56 de electrocasnice

Donaţia Arctic pentru Spitalul Clinic de Urgenţă „Grigore Alexandrescu” constă în 56 de electrocasnice – 26 de unităţi de aer condiţionat şi 30 de aparate frigorifice, necesare pentru buna funcţionare a spitalului şi pentru a asigura confortul personalului medical şi al pacienţilor.

„Ne menţinem angajamentul de a sprijini cu tot ceea ce este posibil serviciile de sănătate şi personalul medical din România, ţară în care grupul nostru operează cel mai important centru de producţie din Europa continentală. Solidaritatea nu se limitează la valurile pandemice, scopul nostru este să ne implicăm în comunitatea din care facem parte ori de câte ori este nevoie de ajutorul nostru”, a declarat Murat Buyukerk, Chief Executive Officer Arctic.

Peste 90 de spitale au primit donaţii de la Arctic

Compania a donat în cadrul campaniei „Arctic pentru sănătate” peste 1.300 de produse electrocasnice către peste 90 de spitale şi servicii de ambulanţă. De asemenea, cele cinci ventilatoare mecanice donate de Arctic spitalelor din judeţul Dâmboviţa au sprijinit eforturile cadrelor medicale în tratarea cazurilor grave.

„Donaţia către Spitalul Grigore Alexandrescu face parte din campania ‘Arctic pentru sănătate’, o iniţiativă construită pe un pilon important al strategiei CSR a companiei şi care va căpăta amploare pe termen mediu şi lung. Arctic este despre a pune oamenii pe primul loc, de a dezvolta tehnologii care să îi ajute în viaţa de zi cu zi. Această viziune se reflectă în strategia noastră de CSR, care îşi are rădăcinile în modelul nostru de business şi în identitatea noastră de brand”, a adăugat Gabriel Eremia, Marketing & Product Management Director.

Citeşte şi Arctic donează ventilatoare mecanice