Slide

Stiri: Energie

Campania Daruieste Lumina

Campania Dăruiește Lumină. Ce rezultate a înregistrat în 2019?

29.12.2019

Campania Dăruiește Lumină. Ediția din acest an a campaniei E.ON România „Dăruieşte Lumină” a adus împreună peste 5.000 români. Aceștia au contribuit cu 200.000 kWh, printr-un mecanism social, pentru cele 10 instituții beneficiare. Per total, compania a donat 1.000.000 kWh de energie, în cadrul celor șase ediții derulate până în prezent, prin contribuția utilizatorilor din rețelele sociale.

Campania Dăruiește Lumină. Modalități de a se implica

Pentru prima dată, în 2019, românii cu conturi de Facebook și Instagram au avut la dispoziție trei modalități diferite de a se implica în campanie.

Ei au putut să dea Share felicitărilor personalizate create pentru fiecare instituție în parte, să instaleze rama ”Dăruiește Lumină” la poza de profil de Facebook sau să folosească filtrul de Instagram dedicat campaniei. Orice variantă au ales, aceștia au contribuit cu 50 kWh pentru instituția pe care au nominalizat-o, fără să îi coste nimic.

Varianta cea mai populară a fost reprezentată de distribuirea în rețelele sociale a felicitărilor personalizate, pentru fiecare instituție în parte.

Cine sunt beneficiarii campaniei?

Instituțiile incluse în ediția din acest an a campaniei sunt:

  • Casa de copii Sf. Iosif din Odorheiu Secuiesc
  • Căminul pentru Persoane Vârstnice Târgu Mureș
  • Liceul Special Sfânta Maria Arad
  • Asociația Steps of Hope Sibiu
  • Grădinița Specială Fălticeni
  • Centrul pentru Educație Incluzivă Dumbrăveni
  • Asociația de Caritate Proiect Theodora Cluj-Napoca
  • Centrul pentru Educație Incluzivă Christiana Bocșa
  • Congregația Fiicelor Sf. Maria Iași
  • Centrul de Recuperare Copii Podul Lung Timișoara.

Cantităţile de energie oferite de E.ON România vor fi scăzute din factura de energie electrică sau gaze naturale a instituţiilor beneficiare.

Campania s-a bucurat de susţinerea mai multor bloggeri şi influenceri. Ei au aflat direct de la sursă poveștile emoționante ale fiecărei instituții beneficiare. În plus, felicitările personalizate au fost realizate împreună cu unul din cei mai populari creatori de conținut de pe platformele de socializare, Flick.

Citește și Angajații E.ON au ales să fie Moș Crăciun pentru copiii din medii defavorizate