Campania Vin in Moldova

Wine of Moldova și Carrefour lansează o campanie specială pentru iubitorii de vinuri

20.09.2020

Campania Vin în Moldova. Wine of Moldova și Carrefour au lansat “Vin în Moldova”, o campanie care premiază iubitorii de vinuri. Astfel, consumatorii de vin vor putea beneficia de 100 de excursii gratuite la cramele din Republica Moldova, în campania “Vin în Moldova”.

În perioada 17-30 septembrie, pasionații de vinuri vor găsi pe rafturile supermarketului o selecție extinsă, de 61 de vinuri, de la cele mai renumite crame din Republica Moldova.

Campania Vin în Moldova. Condiţii de participare

Clienții care cumpără vinuri moldovenești în valoare de minim 60 de lei vor primi, prin tragere la sorți, una dintre excursiile pentru două persoane la cramele cele mai apreciate din regiune.

Excursiile se organizează în weekend-uri – de vineri până duminică –  și includ vizite în vinării cu mese tradiționale și degustări de vinuri.

Pentru înscrierea în concurs, participanții trebuie să înscrie bonul fiscal pe site-ul www.vininmoldova.ro sau prin SMS la 1788.

Numărul de bonuri înscrise de către un participant la concurs este limitat la 5 pe zi.

Vinul este un ambasador pentru Republica Moldova

„Vinul a devenit un ambasador pentru Republica Moldova, țara cu cea mai mare densitate de podgorii din lume. Ne dorim ca, odată cu lansarea acestei campanii, iubitorii de vinuri din România să ne cunoască și altfel. Oenoturismul atrage zeci de mii de vizitatori anual, vizitatori care vin în calitate de oaspeți, dar pleacă în calitate de prieteni. Fiecare cramă are povestea ei, iar vinurile împrumută din aceste povești extraordinare ale pământurilor în care sunt create. Ne dorim să ne cunoască tot mai mulți consumatori de vin, chiar la noi acasă. De aceea, îi așteptăm în vizită pe cei 100 de câștigători ai concursului Vin în Moldova pentru a se convinge că experiența oenologică poate fi una dintre cele mai plăcute feluri de a-și petrece weekend-urile” spune Ion Lupasco- Specialist Principal, Direcția Marketing și Dezvoltarea Piețelor, responsabil Programe B2B.

Citeşte şi Profi prezintă magazinul viitorului. Cum arată supermarketul-concept deschis în Ploieşti?

 

 

Citiți și despre: