Campanie Auchan. Peste 230.000 de lei au fost donați de Auchan Retail România pentru programul Fundației FARA – Combaterea Sărăciei prin Educație. Scopul acestui program este de a oferi suport educațional, familial și social copiilor proveniți din medii vulnerabile și familiilor acestora. Suma a fost strânsă în cadrul unei campanii derulate în hipermarketurile Auchan în perioada 30 septembrie – 31 decembrie 2020, prin care pentru fiecare jucărie de pluș Titi achiziționată, compania a donat câte 7 lei către Fundația FARA.
Campanie Auchan. Ce spun reprezentanţii Fundaţiei FARA
„Copiii din familii vulnerabile sunt cei mai expuși riscului de excluziune socială, abandon familial și școlar. Din păcate, 4 din 10 copii din România provin din familii sărace (World Bank, 2018). Prin tot ceea ce facem, ne concentrăm să găsim soluții pentru a-i sprijini constant pe copiii săraci, atât timp cât au nevoie, pentru a le asigura mediul necesar dezvoltării și pregătirii pentru un viitor pe care, în final, ei îl decid cum va fi. Fiecare an de școală în plus scade riscul de sărăcie. De aceea, prin programele noastre, încurajăm copiii să nu renunțe la școală, facem teme cu ei după ce termină orele, le asigurăm masa de prânz. Suntem recunoscători companiei Auchan Retail România pentru susținere și pentru că, prin politica sa de CSR, contribuie la schimbări sustenabile în comunitățile cele mai vulnerabile.”, a declarat Regina Bulai, Director Asociat Fundația FARA.
Campanie Auchan. Castorul Titi
Pentru a veni în sprijinul eforturilor de a reconstrui viitorul acestor copii, Auchan l-a adus în magazinele sale pe castorul Titi, o jucărie de pluș menită să aducă o bucurie clienților, cât și hrană, îmbrăcăminte și încălțăminte, suport pentru efectuarea temelor și materiale educaționale pentru copiii din grija Fundației FARA.
Astfel, donația sumei aferente vânzării jucăriei Titi contribuie la îmbunătățirea vieții copiilor după cum urmează:
– Vânzarea unei jucării Titi oferă o masă caldă pentru doi copii;
– Vânzarea a 6 jucării Titi oferă o masă caldă unui copil, timp de o săptămână;
– Vânzarea a 45 de jucării Titi asigură materiale educaționale pentru 40 de copii, timp de o lună;
– Vânzarea a 70 de jucării Titi asigură o masă caldă pentru 140 de copii;
– Vânzarea a 100 de jucării Titi asigură materiale de igienizare pentru bucătăriile în care se gătește mâncarea pentru copii.
Campanie Auchan. 33.000 de jucării vândute
În cele trei luni de campanie, clienții Auchan au cumpărat peste 33.000 de jucării de pluș Titi. Astfel, 7 lei din fiecare achiziție au fost direcționați către Fundația FARA România.
„Suntem bucuroși că, împreună cu clienții noștri, reușim să formăm o comunitate responsabilă și avem oportunitatea de a aduce într-adevăr o schimbare în rândul a sute de copii care au nevoie de elemente de bază: hrană, educație, terapie. În ultimele luni, castorul Titi a devenit atât un prieten al copiilor, cât și un simbol al solidarității pe care ne dorim să o promovăm în continuare în rândul clienților noștri. Așadar, castorul Titi se va regăsi la raft până la finalul lunii martie, pentru a contribui la strângerea de fonduri pentru Fundația FARA.”, a declarat Corina Dospinoiu, Responsabil CSR Auchan Retail România.
Citește și Anul Nou Chinezesc 2021. În ce perioadă are loc Anul Bivolului?