Campanie de plantare puieti in Baneasa

Comunitatea Greenfield a plantat 1.000 de puieți în Pădurea Băneasa

10.12.2018

Campanie de plantare puieți în Băneasa. Greenfield, cu ajutorul Romsilva București și Băneasa Race, a început sâmbătă – 8 decembrie cea mai mare acțiune de plantare organizată anul acesta în nordul Bucureștiului, la marginea Pădurii Băneasa.

Evenimentul a fost organizat în ziua premergătoare competiției Băneasa Race. Acesta a constat în plantarea a câte un puiet de stejar pentru fiecare alergător participant la cursă. Per total, au fost sădiți peste 1.000 de copaci, pe o suprafață de 0,5 ha.

Campanie de plantare puieți în Băneasa. Dezvoltatorul cartierului Greenfield

Acțiunea a fost inițiată de Impact Developer&Contractor SA, dezvoltatorul cartierului Greenfield. Aceasta face parte dintr-o campanie amplă de împădurire desfășurată de către companie în nordul Bucureștiului.

Campania s-a implicat în plantarea a peste 2.500 arbori și arbuști în ultimii cinci ani. În plus, va continua cu sădirea, până în anul 2028, a încă 4500 de arbori, conform angajamentului asumat de a planta un pom pentru fiecare apartament construit.

Campanie de plantare puieți în Băneasa. 150 de voluntari

Acțiunea de plantare a reunit peste 150 de voluntari, Dintre aceștia, aproximativ 30 au fost copii. Este vorba de:

  • alergători la Băneasa Race
  • locuitori ai cartierului Greenfield, angajaţi ai companiei
  • alte persoane care au dat curs invitaţiei Impact

Dezvoltatorul imobiliar Impact a asigurat puieții, uneltele de lucru și băuturile calde. În plus, voluntarii au fost asistați de specialiști Romsilva București, care i-a instruit, îndrumat şi sprijinit pe toată perioada plantării.

Campanie de plantare puieți în Băneasa. Ce spun reprezentanții Impact?

“Viziunea noastră ca dezvoltator imobiliar este să construim spații de locuit care încurajează stilul de viață sănătos, mișcarea în aer liber și comuniunea cu mediul înconjurător, de aceea ne bucurăm că în Greenfield s-a format o comunitate de oameni iubitori de natură, dar și responsabili de protejarea sa. Această campanie de plantare este un exemplu de colaborare între dezvoltator şi comunitate, colaborare din care avem cu toţii de câştigat. Impact și-a luat angajamentul ca pentru fiecare apartament construit în cartierul Greenfield, va planta câte un arbore, și, la fel ca în anii precedenți, ne respectăm această promisiune”, a declarat Bogdan Oșlobeanu, Director General Impact.

Citește și Milka lansează o campanie specială de Crăciun

 

 

 

 

Citiți și despre:

O părere la “Comunitatea Greenfield a plantat 1.000 de puieți în Pădurea Băneasa

  1. Pingback: Companii in insolventa 2018. De ce esueaza firmele? | Jurnalul de Afaceri

Comentariile nu sunt permise.