Redeschiderea restaurantelor.

Edenred România susţine restaurantele. Ce campanie a lansat compania?

07.07.2020

Campanie Edenred România. Compania a lansat un program naţional de susţinere a restaurantelor. Numit „Ieşim la Masă!”, acest program stimulează cât mai mulţi beneficiari de carduri de masă să iasă la terase sau să comande mâncare online.

Campanie Edenred România. Relansarea business-urilor

Compania participă, astfel, la relansarea business-ului în rândul restaurantelor. Aceste unităţi sunt grav afectate de restricţiile impuse sectorului HoReCa în pandemia de coronavirus. Compania stimulează cât mai mulţi beneficiari de carduri de masă Edenred Ticket Restaurant® să:

  • iasă la terase
  • comande mâncare online

Campania, în cadrul căreia Edenred oferă contravaloarea a 20.000 de mese gratuite la restaurante, face parte din programul global al Grupului Edenred, „More than Ever”. Aceasta se desfăşoară în perioada 6 iulie – 25 noiembrie în reţeaua de comercianţi parteneri Edenred.

Campanie Edenred România. Obiectivul campaniei

Obiectivul principal al campaniei este să stimuleze cât mai mulţi clienţi să îşi reia obiceiul de a mânca în oraş.

„Într-un moment critic pentru segmentul HoReCa, unul dintre sectoarele cele mai afectate de blocajul din ultimele luni, ne dorim să le fim alături partenerilor noştri şi să le oferim un sprijin real pentru a-şi relua activitatea şi a reîncepe să crească. Chiar dacă încă nu s-au deschis toate restaurantele, terasele sunt pregătite şi îşi aşteaptă clienţii, la fel cum restaurantele cu livrare la domiciliu aşteaptă comenzile utilizatorilor noştri. Lansăm acum cel mai mare program de susţinere a restaurantelor în cadrul căruia oferim contravaloarea a 20.000 de mese utilizatorilor Edenred Ticket Restaurant®. Ieşind la masă la terase, venim în mod real în sprijinul business-urilor din această industrie, care trebuie să se adapteze noii normalităţi, reluându-ne, treptat, şi viaţa socială de dinainte”, declară Dana Sîntejudean, managing director Edenred România.

Programul „Ieşim la Masă!” se adresează celor care folosesc Edenred Ticket Restaurant®.

Campanie Edenred România. Premii

Angajaţii care au efectuat cel puţin o tranzacţie la un restaurant, terasă, cantină, pizzerie, unitate de catering, ceainărie, cofetărie, bufet, cafenea, restaurant cu livrare sau ridicare comandă din locaţie etc. din reţeaua de parteneri Edenred, în perioada 1 iunie – 20 septembrie 2020, pot primi săptămânal, prin tragere la sorţi, premii. Acestea sunt sub formă de vouchere valorice. Ele pot fi folosite pentru a îşi achita masa la unul dintre restaurantele partenere.

O perioadă incertă

„Traversăm o perioadă incertă pentru HoReCa, astfel că orice iniţiativă de sprijinire a noastră, operatorii din industria ospitalităţii, este ca o gură de aer pentru noi, ne ajută foarte mult în special moral, pentru că nu ne simţim singuri. Am simţit un val de solidaritate fantastic. Noi, ca antreprenori, suntem nevoiţi să ne adaptăm planurile, bugetele şi felul în care comunicăm. Parte din aceste schimbări se reflectă şi în relaţia cu statul, care ne-a confirmat că suntem o industrie care beneficiază de încredere şi relansarea ei este prioritară pentru autorităţi. Trecem prin momente cel puţin interesante, operatorii sunt, poate pentru prima oară, uniţi de obiective şi preocupări comune, cu focus pe supravieţuire şi păstrarea locurilor de muncă“, a declarat Daniel Mischie, preşedinte Organizaţia HORA.

Citeşte şi Anticorpi coronavirus. MedLife publică un studiu surprinzător

 

 

Citiți și despre: