campanie eMAG

O nouă campanie eMAG: „Găsești mai mult decât crezi”

25.09.2018

O nouă campanie eMAG! Retailerul a anunţat că a lansat o nouă campanie de brand şi că are un nou slogan. Prin aceste schimbări, compania îşi reafirmă poziționarea de retailer multi-categorii cu o mare diversitate de produse.

Noul slogan al eMAG este „Găsești mai mult decât crezi”. Motto-ul, înglobează atât multitudinea de articole și categorii oferite, cât și diversitatea de emoții care se creează în jurul produselor.

O nouă campanie eMAG: Ce spun reprezentanţii retailerului

„Noua campanie de comunicare a pornit de la client, de la dorințele și nevoile lui, de la modul în care el percepe magazinul ideal până la preferințele sale de shopping. Spotul TV redă cinci povești de viață ale unor oameni obișnuiți care caută la eMAG produsele pe care și le doresc și găsesc, alături de acestea, experiențe memorabile. Este o reconfirmare a statutului de retailer multi-categorii, a faptului că în oferta eMAG există atât produse electro-IT cât și articole de îmbrăcăminte, produse cosmetice, produse pentru copii și pentru casă și multe altele”, a declarat Eugen Popescu, Marketing Director eMAG.

Conform acestuia, mesajul noii campanii poate fi rezumat în noul slogan: „indiferent cine ești, poți să cauți orice îți imaginezi, fiindcă la eMAG găsești mai mult decât crezi”.

O nouă campanie eMAG: Cum arată magazinul online ideal?

În crearea campaniei de brand s-a ţinut cont de datele celui mai nou studiu realizat de eMAG.

Cercetarea a avut drept scop înţelegerea trăsăturilor principale ale unui magazin ideal. Astfel, 67% dintre români sunt de părere că magazinul ideal este multi-categorii. În plus, acesta trebuie să le ofere acces la o gamă diversă de categorii, produse și servicii.

Retailerul eMAG se regăseşte în topul companiilor asociate cu magazinul ideal. Motivul este următorul: oferă acces rapid la peste 3,2 milioane de produse, în peste 1.800 de categorii.

Noua campanie eMAG reprezintă o reafirmare a percepției pe care mulți dintre români o au deja despre eMAG. Mai exact, eMAG este magazinul de unde pot cumpăra aproape orice, oricând şi de oriunde s-ar afla.

Citeşte şi Noul showroom eMAG Băneasa, vânzări record în primul weekend de la deschidere

 

 

Citiți și despre:

  • Evenimentul România Durabilă – AgriBusiness are loc pe 7 noiembrieEvenimentul România Durabilă – AgriBusiness are loc pe 7 noiembrie Marţi 7 noiembrie, începând cu ora 8.30, are loc evenimentul România Durabilă - AgriBusiness "Contribuţia agriculturii la viitorul model economic românesc", în cadrul Academiei de Studii Economice - Aula […]
  • Mastercard şi eMAG încurajează plăţile cu cardulMastercard şi eMAG încurajează plăţile cu cardul Mastercard şi eMAG au lansat în această primăvară campania „Cumpărăturile deştepte îţi dau cadouri perfecte”. Campania continuă eforturile celor două companii din anii precedenți de promovare a plăţilor […]
  • RCS & RDS a deschis un magazin sub brandul Digi, în BucureștiRCS & RDS a deschis un magazin sub brandul Digi, în București RCS & RDS a deschis astăzi primul magazin sub brandul Digi, în centrul Bucureștiului. Acesta este primul magazin din Capitală din seria celor pe care compania intenționează să le implementeze și să le […]
  • Flanco are un nou director de marketingFlanco are un nou director de marketing Flanco Retail are un nou director de marketing, compania anunţând astăzi că Radu Bătrînu a preluat această funcţie. El deţine o experienţă de 11 ani în retailul electro-IT şi se alătură echipei Flanco din […]
  • Dedeman implementează soluțiile SAP SuccessFactorsDedeman implementează soluțiile SAP SuccessFactors Dedeman s-a alăturat celor peste 6.000 de organizații la nivel global care folosesc soluțiile SAP SuccessFactors, punând astfel pe primul loc pregătirea și eficiența angajaților, dar și procesul de comunicare […]