Campanie Lidl

Lidl lansează o campanie socială pentru elevii din mediul rural

10.11.2020

Campanie Lidl. Lanţul de supermarketuri susține, împreună cu clienţii săi, pentru al patrulea an consecutiv parteneriatul strategic cu UNICEF în România, prin care ajută elevii din mediul rural să beneficieze de șanse egale la o educație incluzivă și de calitate. Astfel, până pe 13 decembrie, pentru fiecare jucărie achiziționată de clienți din magazinele sale, Lidl donează un leu către UNICEF.

Campanie Lidl. Abandonul şcolar

Conform datelor UNICEF, la ora actuală, aproape 400.000 de copii nu merg la școală și unul din șase adolescenți și tineri nu frecventează cursurile învățământului obligatoriu sau nu urmează o formare profesională. Pentru acești elevi, abandonul școlar nu înseamnă doar lipsa unei educații, ci și o piedică uriașă în a-și găsi un loc de muncă și a se susține financiar.

Lidl va direcţiona 1 leu pentru UNICEF pentru fiecare jucărie vândută

Clienții Lidl pot contribui la susținerea elevilor cu risc de abandon, pentru ca ei să își finalizeze studiile, să fie pregătiți pentru piața muncii și astfel să stopeze perpetuarea sărăciei din generație în generație. Pentru orice produs cumpărat din gama de jucării, până pe 13 decembrie, Lidl va direcționa 1 leu către UNICEF.

În cei patru ani de parteneriat strategic cu UNICEF, Lidl, alături de clienții săi, a sprijinit organizația cu peste 2.300.000 lei, contribuind în mod direct la susținerea copiilor ca să-și continue studiile la liceu prin adresarea unor probleme precum: absenteismul cronic, rezultatele școlare slabe, motivația intrinsecă limitată, reziliența limitată pentru a depăși barierele asociate tranziției de la învățământul secundar inferior la învățământul secundar superior, precum și resursele financiare limitate ale părinților.

Campanie Lidl. Gama de jucării

Gama de jucării din oferta participantă la campanie include:

  • articole de pluș
  • seturi creative
  • jocuri educative din lemn
  • diverse puzzle-uri
  • echipamente precum telescop, binoclu, glob pământesc, microscop

 

Citeşte şi Program mall-uri noiembrie 2020. Decizia luată de cele 20 de centre comerciale deţinute de NEPI Rockcastle

 

 

 

Citiți și despre:

O părere la “Lidl lansează o campanie socială pentru elevii din mediul rural

  1. Pingback: Lidl lansează o campanie socială pentru elevii din mediul rural – Reporter

Comentariile nu sunt permise.