campanie responsabilitate sociala Profi

Profi susţine şi în 2018 ONG-urile, în cadrul campaniei „Te costă zero lei să faci fericit un copil”

10.09.2018

Retailerul PROFI contribuie, şi în acest an la îmbunătățirea calității vieții copiilor. Susţinerea celor mici este parte a misiunii companiei pe termen lung. Magazinele PROFI îi invită, pentru al optulea an la rând, pe toți clienţii care vin în supermarketurile sale să decidă cât din cei 1,5 milioane de lei pe care grupul îi donează să revină ONG-urilor înscrise în campania socială a retailerului.

Prin urmare, clienţii PROFI se pot alătura celor care au făcut posibil ca, în prima parte din 2018, peste 6400 de copii să beneficieze de sumele donate de companie proiectelor câștigătoare de anul trecut.

Beneficiari sunt în special tineri cu situații defavorizate.

Campanie de responsabilitate socială Profi. Şapte domenii de interes

ONG-urile înscrise în campania din acest an reprezintă șapte domenii de interes. Este vorba de: sănătate, educație, apărarea drepturilor copiilor, incluziune şi servicii sociale, cultură, protecția mediului și sport.

„Prin parteneriatele din anul acesta continuăm să oferim susţinere financiară ONG-urilor care luptă pentru binele copiilor astfel încât să-și ducă mai departe valoroasele proiecte. Ne-am unit forțele ca să ajutăm cât mai mulți copii deoarece ei reprezintă viitorul nostru. Dispunem de o resursă considerabilă de motivație și de dorința de a ajuta, astfel că dăruim 1.500.000 de lei pentru a schimba în bine viața copiilor”, a declarat Luminița Bunda, Director Marketing, PROFI Rom Food.

Aceasta a mai spus că speră că oamenii din întreaga Românie vor arăta interes față de cauzele pe care PROFI le susţine.

Compania îndeamnă clienţii să se alăture campaniei şi să voteze un proiect pe care ei consideră că merită să fie sprijinit.

„Te costă 0,00 lei să faci fericit un copil și să influențezi în bine prezentul și viitorul unora dintre micuții din România care au nevoie de ajutor”, potrivit retailerului.

Campanie de responsabilitate socială Profi. Cum funcţionează campania

Clienţii pot vota unul dintre proiectele înscrise în competiţie.

Cei care vor să voteze trebuie să meargă la infochioșcurile amplasate în supermarketurile PROFI şi să scaneze codul de bare al bonului fiscal al cumpărăturilor efectuate între 10 septembrie şi 14 octombrie 2018.

Campania de responsabilitate socială Profi. Proiectele înscrise în campanie

  • Federația Filantropia în parteneriat cu Profilaxis
    Proiect – „Sănătate la un click distanță”
  • Organizația – Salvați Copiii
    Programul: Și noi avem drepturi!
  • Fundația – United Way România
    Proiect – Viitor pentru 6.500 de copii săraci!
  • Organizația Umanitară Concordia
    Proiectul: STOP sărăciei extreme în randul copiilor!
  • Asociaţia – Pădurea Copiilor
    Programul „Pădurea Copiilor”
  • Asociația Culturală Contrasens
    Proiectul ”Artă’N Casă Junior”
  • Asociația Timișoara Saracens
    Proiectul RUGBY4SCHOOLS

campanie responsabilitate sociala Profi

Citeşte şi Mai puţine campanii CSR în 2018. De ce s-au redus activităţile de responsabilitate socială?

 

Citiți și despre:

O părere la “Profi susţine şi în 2018 ONG-urile, în cadrul campaniei „Te costă zero lei să faci fericit un copil”

  1. Pingback: Ernest Airlines zboruri anulate Romania | Jurnalul de Afaceri

Comentariile nu sunt permise.