Compania reinterpretează anumite produse cărora le oferă astfel valențe noi, de multe ori surprinzătoare, dar de fiecare dată apreciate de către clienți. Carniprod Tulcea reprezintă una dintre cele mai cunoscute companii din domeniul în care activează. Înființată în anul 1993, Carniprod a devenit renumită la nivel național, grație preparatelor deosebite realizate după rețete originale și cu materie primă de la fermierii din România. Fiecare etapă a procesului de producție a fost atent gândită și dezvoltată, pe măsura trecerii timpului, de la procesele de creștere și îngrășare a porcilor, procesele specifice agriculturii și de preparare a hranei pentru animale, până la procesele de fabricație a produselor din carne.
Ceea ce a rămas constant de-a lungul timpului în activitatea companiei a fost preocuparea pentru a oferi produse de calitate fiecărui client care alege produsele Carniprod. Prin urmare, nu este de mirare faptul că societatea a cunoscut o evoluție constantă, ocupând poziții fruntașe în permanență în domeniul său de activitate, atât în ceea ce privește calitatea produselor realizate, cât și volumul de vânzări obținut.
Ceea ce a rămas constant de-a lungul timpului în activitatea companiei a fost preocuparea pentru a oferi produse de calitate fiecărui client care alege produsele Carniprod
Chiar dacă în perioada 2017-2019 compania a întâmpinat o serie de provocări generate de virusul pestei porcine africane, Carniprod s-a adaptat situației, în ciuda pierderilor suferite, astfel încât oferă și acum produse de calitate excepțională, pe placul clienților, realizate cu ajutorul unor echipamente de ultimă generație, în care se investește în permanență.
„Deși a trecut printr-o grea încercare dată de pesta porcină africană, compania s-a redresat și, grație respectului acordat consumatorilor și tradiției produselor sale de calitate, a reușit ca în anul 2019 să înregistreze o cifră de afaceri de 66,5 milioane de lei, în creștere față de anul precedent cu 5 milioane de lei”, ne-a declarat Dl. Nicolae Ciuleac, Director General Carniprod.
Gama de specialități oferite de Carniprod
Pe lângă produsele de bază realizate după rețete tradiționale, compania oferă o gamă largă de specialități. Aceste specialități sunt rezultatul unor cercetări îndelungate, dar mai ales a unor inovații în materie de experiențe gustative.
Adeptă a rețetelor tradiționale, Carniprod nu se sfiește să îmbine tradiția cu rețetele moderne, alegând să reinterpreteze anumite produse cărora le oferă astfel valențe noi, de multe ori surprinzătoare, dar de fiecare dată apreciate de către clienți.
Carniprod nu se sfiește să îmbine tradiția cu rețetele moderne, alegând să reinterpreteze anumite produse cărora le oferă astfel valențe noi
Fiecare produs rezultat din activitatea Carniprod este caracterizat prin versatilitate deosebită. În momentul de față, compania deține unități de desfacere localizate în Tulcea, Constanța și Brăila, dar oferă clienților posibilitatea de a găsi produsele preferate și în cadrul magazinelor mobile. Astfel, compania a dezvoltat și implementat un nou concept în industrie – magazinul mobil – ceea ce permite oferirea serviciilor și în zonele rurale.
„În 2021, Carniprod continuă să se dedice cu pasiune și responsabilitate creării celor mai gustoase produse de carne pentru clienții săi. Încrederea acordată produselor noastre ne determină să respectăm cu rigurozitate promisiunea Carniprod de a oferi clienților tot ce e mai bun din carne”, continuă Directorul General.
Încrederea consumatorilor este o dovadă a calității produselor
Recenta criză economică generată de pandemia de coronavirus și-a pus amprenta asupra activității companiei, în condițiile în care Carniprod a trebuit să pună în aplicare o serie de măsuri care să asigure protecția angajaților, dar și a clienților. Astfel, pentru a se asigura că angajații ajungeau la muncă în deplină siguranță, compania a pus la dispoziția acestora un număr dublu de mijloacele transport, dar a implementat și lucrul în ture.
Carniprod își respectă atât angajații, cât și consumatorii, astfel încât aduce în permanență pe piață produse noi, pe placul clienților, realizate numai din carne sau, în anumite cazuri, cu adaosuri tehnologice minime de aditivi, însă fără a folosi emulsii de amidon sau MDM.
Întrucât carnea utilizată este de calitate superioară, produsele obținute reușesc să încânte de fiecare dată consumatorii care aleg cu încredere acest brand
Încrederea consumatorilor în produsele Carniprod reprezintă o dovadă de necontestat a calității produselor, din moment ce această încredere a fost construită în timp, cu multă răbdare, respectând rețete tradiționale și folosind ingrediente de cea mai bună calitate. Totodată, pentru a rămâne la curent cu ultimele tendințe în acest domeniu de activitate și pentru a-și eficientiza activitatea, compania investește anual sume importante, astfel încât să garanteze o producție eficientizată.
„În fiecare an, Carniprod investește aproximativ un milion de euro în echipamente și utilaje, în flota auto, dar și pentru a se conforma reglementărilor în vigoare în ceea ce privește protecția mediului. În prezent, compania recertifică anual standardul IFS – International Food Standards, ISO 14001-2005 și ISO 9001-2008”, detaliază Dl. Ciuleac.
Produse sănătoase și de calitate
Cele mai recente investiții au fost realizate pentru achiziționarea unor echipamente și utilaje precum mașini de feliat, ambalat și etichetat, etuve pentru conserve, celule de fierbere sau afumare. În acest fel, consumatorii pot fi siguri că produsele pe care le aleg de pe rafturile magazinelor sunt sănătoase și de calitate.
În topul alegerilor consumatorilor pentru 2021 se află salamul mozaic, realizat după o nouă rețetă, cotletul Premium – cu un un cocktail aparte de mirodenii, șunca Delta și Dunărea – cu texturi fine și o savoare aparte, dar și preparatele pentru grătar – cârnații cabanos de la Carniprod.
Fie că sunt realizate prin rețete tradiționale sau actualizate, produsele încântă de fiecare dată clienții, care revin iar și iar în magazine. Pentru a ajunge la cât mai mulți consumatori, Carniprod are în vedere în momentul de față extinderea rețelei comerciale către alții retaileri, dar și dezvoltarea rețelei de distribuție a produselor.
Pe parcursul celor peste 20 ani de funcţionare, Carniprod a făcut investiţii în tehnologie, în sectorul zootehnic şi în protecţia mediului, dar a excelat în sectorul de industrializare
„Mai presus de produse de calitate de necontestat, Carniprod oferă clienților încredere. Această încredere nu se poate impune, ea se construieşte în timp, cu răbdare şi cu nicio abatere de la reţetele de fabricaţie, de la specificaţiile de produs şi de materii prime şi auxiliare precum şi de la tehnologiile de fabricaţie. Focusul nostru a fost întotdeauna pe livrarea unor produse sănătoase şi de calitate excepţională. În acest context, o etapă esenţială a fost modernizarea fluxului de procesare a cărnii care a permis implementarea unui sistem de management al siguranţei alimentului, conform celor mai moderne standarde internaţionale şi în concordanţă cu normele de igienă sanitar-veterinare”, afirmă, în încheiere, Dl. Nicolae Ciuleac, Director General Carniprod.
În ceea ce privește evoluția financiară, deși 2020 a venit cu provocări pentru toate sectoarele economice, Carniprod s-a menținut la un nivel foarte apropiat de cel al lui 2019, depășind chiar performanța anului anterior. Anul acesta însă se poate observa o tentă de scădere a consumului, ceea ce implicit va conduce la o scădere a vânzărilor, chiar dacă nesemnificativă.
Citește și https://jurnaluldeafaceri.ro/carniprod-tulcea-produse-sigure-sanatoase-si-gustoase/